«Δεν είμαι επαγγελματίας της πολιτικής αλλά προέρχομαι από ένα χωριό του Λαγκαδά. Πάντα μου έκανε εντύπωση πως σε μεγάλα ζητήματα της Υγείας και της Παιδείας λαμβάνονται τόσο δύσκολα οι αποφάσεις. Αυτό με οδήγησε στο να ασχοληθώ με την πολιτική το 2012». Με αυτό τον τρόπο ξεκίνησε την ομιλία της η υποψήφια βουλευτής με το «Ποτάμι», Κατερίνα Μάρκου σε συνάντηση που διοργάνωσαν προς τιμήν της φίλοι και υποστηρικτές. Τη συνάντηση τίμησε με την παρουσία του ο Καθηγητής και Πρόεδρος του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης κ. Ευάγγελος Δρυμπέτας, ο οποίος προλόγισε την κ. Μάρκου.
«Προσπάθησα να ακουστεί η φωνή της Β’ Θεσσαλονίκης στη Βουλή. Προσπάθησα να συμβάλλω για να λυθούν τα προβλήματα της περιοχής μας. Μιας μεγάλης και ανομοιογενούς περιφέρειας με ζητήματα περιβαλλοντικά, ελλείψεις σε εξοπλισμό στα νοσοκομεία, προβλήματα στην μεταφορά των μαθητών» σημείωσε η κ. Μάρκου. «Στα 2,5 χρόνια που ήμουν στη Βουλή έκανα κάθε χρόνο ερώτηση για τα σχολεία, τους δασκάλους, τις μεταφορές» είπε.
«Το πολιτικό μας σύστημα δεν μπορεί να κατευθύνει το σχολείο. Προτείνουμε το κάθε σχολείο να αξιολογείται από την τοπική κοινωνία, να είναι ευέλικτο» υπογράμμισε.
Η πρώην βουλευτής συμπλήρωσε: «Οι άνθρωποι είναι η λύση για να πάει μπροστά ο τόπος. Στα 2,5 χρόνια παρουσίας μου στη Βουλή προσπάθησα να βοηθήσω τον τόπο μου, τόπο που αγαπώ, που μένει και ζει η οικογένειά μου. Δεν λαΐκισα, προσπάθησα να λύσω προβλήματα αλλά δεν δίστασα να στεναχωρήσω κάποιους. Τώρα είναι η στιγμή των πολιτών. Η ψήφος στο Ποτάμι είναι ψήφος ευθύνης. Το Ποτάμι έχει ξεκαθαρίσει ότι διεκδικεί την τρίτη θέση για να διασφαλίσει ότι δεν θα πάμε σε νέες εκλογές».
«Πιστεύω ότι υπάρχει μέλλον και ελπίδα. Εφ’ όσον είμαστε τρίτη δύναμη θα επιδιώξουμε να είμαστε ο καταλύτης και να βάλουμε τους δυο μονομάχους στο ίδιο τραπέζι για να συζητήσουμε για το χρέος. Για όλα τα παραπάνω ζητώ τη στήριξή σας» κατέληξε η κ. Μάρκου.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top