Ονομάζομαι Βασίλειος Πολίτης και γεννήθηκα στο Σιτοχώρι Τριφυλλίας Μεσσηνίας. Είμαι έγγαμος και πατέρας τεσσάρων παιδιών. Από το 1996 κατοικώ μόνιμα στο Ωραιόκαστρο. Είμαι πτυχιούχος του Παντείου Πανεπιστημίου του Τμήματος Κοινωνιολογίας, έχω υπηρετήσει τη θητεία μου ως Έφεδρος Αξιωματικός του Πυροβολικού, και έχω πάρει το απολυτήριό μου με το βαθμό του Ανθυπολοχαγού. Σήμερα, υπηρετώ ως καθηγητής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο 1ο Γυμνάσιο του Ωραιοκάστρου, ενώ η σύζυγός μου είναι δασκάλα στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Ωραιοκάστρου.


Πριν αποφασίσω να ακολουθήσω το δρόμο της εκπαίδευσης, έχω εργαστεί σε μεγάλες εταιρίες και φορείς της Ελλάδας. Εργάστηκα ως Διοικητικό Στέλεχος στη ΔΕΗ και στον ΟΕΚ, ως Οικονομικό Στέλεχος σε μεγάλη εταιρεία τροφίμων με έδρα την Βόρειο Ελλάδα, με αντικείμενο την οργάνωση και την παρακολούθηση της αποθήκης, ενώ παράλληλα ήμουν Υπεύθυνος Παραγωγής και Αναλυτικής Λογιστικής της ίδιας εταιρίας.

Κουβαλώ ένα αρκετά σημαντικό κοινωνικό και εθελοντικό έργο σε συλλόγους και φορείς του Δήμου Ωραιοκάστρου. Είμαι Γενικός Γραμματέας της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων του Δήμου μας, Γραμματέας και σήμερα Μέλος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου Ωραιοκάστρου, Μέλος της Ένωσης Φυσικών Προσώπων Μη Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα με την επωνυμία «ΦΡΟΝΤΙΔΑ – ΑΓΩΓΗ – ΟΡΓΑΝΩΣΗ – ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ (Φ.Α.Ο.Σ.)», Μέλος του Συλλόγου Μεσσηνίων Μακεδονίας – Θράκης «Ο ΚΑΠΕΤΑΝ ΑΓΡΑΣ», Μέλος του Κεντρικού Συλλόγου Πολυτέκνων Γονέων Νομού Θεσσαλονίκης «ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΝΤΕΣ», Μέλος του Συλλόγου εθελοντών για την αναβάθμιση ποιότητας ζωής στο Ωραιόκαστρο, πρώην Μέλος της Εκκλησιαστικής Επιτροπής του Ι.Ν. Υψώσεως Τιμίου Σταυρού Γαλήνης Ωραιοκάστρου, καθώς επίσης και μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Κοινωνιολόγων του παραρτήματος Θεσσαλονίκης.

Φίλες και φίλοι

Για την περιοχή του Ωραιοκάστρου πιστεύω ότι αποτελεί ένα από τα ομορφότερα προάστια του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης. Θεωρώ ότι είναι ήδη μία ανεπτυγμένη περιοχή που έχει την τύχη να συνενώνεται με άλλες δύο οικιστικές ενότητες, οι οποίες παρουσιάζουν σημαντικά κοινά στοιχεία αλλά και πάρα πολλές διαφορές. Εντούτοις, είμαι πεπεισμένος, ότι οι δυνατότητες ανάπτυξης είναι μεγάλες, και ότι εάν δοθούν ισότιμες, δίκαιες και ορθές κατανομές προτεραιοτήτων, τότε το μέλλον του διευρυμένου πλέον Δήμου Ωραιοκάστρου αναμένεται ισχυρό, ανθρώπινο, με σοβαρά συγκριτικά πλεονεκτήματα έναντι των άλλων πόλεων της Θεσσαλονίκης.

Στο πλαίσιο αυτών των στόχων, θεωρώ υποχρεωτική και επιβεβλημένη τη συμμετοχή μου στις εκλογές, λειτουργώντας ως ένας χρήσιμος άνθρωπος για την πόλη και τον συνάνθρωπο. Θέλω να συμμετέχω ως ένας ενεργός πολίτης που θεωρεί ότι έχει τις δυνατότητες και τις ιδέες, για να βάλει και αυτός ένα λιθαράκι στο νέο οικοδόμημα του νέου Καλλικρατικού Δήμου.

Είμαι πεπεισμένος, ότι στη νέα εποχή του Καλλικράτη, είναι αναγκαίο να αναλαμβάνουν την τύχη των τοπικών κοινωνιών, άνθρωποι με εμπειρία και γνώση και όχι «μαθητευόμενοι μάγοι». Εκτιμώντας το πρόσωπο του κ. Μπάτου, ο οποίος είμαι σίγουρος ότι συγκεντρώνει όλες τις προϋποθέσεις για να πάρει «σάρκα και οστά» το νέο εγχείρημα, θέτω εαυτόν στην κρίση της κοινωνίας και διαβεβαιώνω τους πολίτες ότι θα αγωνιστώ και θα εργαστώ με επιμονή και υπομονή, για τη συνέχιση της ανάπτυξης με ισόρροπο και ισότιμο προσανατολισμό.

Φίλες και φίλοι

Σας ζητώ να στηρίξετε με την ψήφο σας τη δημοτική παράταξη «Σύγχρονη Εποχή - Ισότιμες Κοινωνίες», με επικεφαλής το δήμαρχο Ωραιοκάστρου Νικόλαο Μπάτο.

Ζητώ την ψήφο σας στο τοπικό συμβούλιο του Δήμου μας και να είστε σίγουροι ότι θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ με το καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να υλοποιήσουμε όλοι μαζί αυτά τα οποία έχουμε οραματιστεί για το νέο Δήμο μας

Με εκτίμηση
Πολίτης Βασίλειος

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top