Η δυτική περιφερειακή
Στο τέλος της άνοιξης με αρχές καλοκαιριού, προσδιορίζεται η έναρξη της κατασκευής ενός από τα πιο σημαντικά έργα της Θεσσαλονίκης, το οποίο θα βελτιώσει την καθημερινότητα χιλιάδων πολιτών. Πρόκειται για την αναβάθμιση της δυτικής περιφερειακής, έργο που έχει δημοπρατηθεί, με το οποίο θα ανισοπεδοποιηθούν οι εναπομείναντες ισόπεδοι κόμβοι. 
Με απλά λόγια, με την υλοποίηση του έργου θα καταργηθούν τα φανάρια στην περιφερειακή, η οποία θα μετατραπεί απ' άκρη σ' άκρη σε έναν δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, όπως δηλαδή συμβαίνει...


 με αντίστοιχους δρόμους σε όλη την Ευρώπη. 
Το έργο περιλαμβάνει την αναβάθμιση της περιφερειακής οδού, σε μήκος περίπου 8,5 χλμ., από τη συμβολή της με τον ΠΑΘΕ μέχρι το νοσοκομείο «Παπαγεωργίου». Προβλέπει, την ανισοπεδοποίηση των έξι υφιστάμενων κόμβων, εκτός του κόμβου της Λαχαναγοράς (Κ16), ο οποίος κατασκευάζεται ως ανεξάρτητο έργο. Περιλαμβάνει επίσης τρεις πεζογέφυρες, αλλά και μία άνω διάβαση, καθώς και αναπλάσεις. 
Οι έξι κόμβοι που θα ανισοπεδοποιηθούν βρίσκονται: 1) Μοναστηρίου και 3ης Σεπτεμβρίου (Ελευθέρια), 2) Μαιάνδρου (Εύοσμος), 3) Ολυμπιάδος (Εύοσμος), 4) Μακρυγιάννη (Ηλιούπολη), 5) Λαγκαδά και Σταυρουπόλεως και 6) 25ης Μαρτίου (Πολίχνη). 
Με την ολοκλήρωση των εργασιών θα αυξηθεί η διαμπερής κυκλοφοριακή ικανότητα της οδού, μέσω της μη διακοπτόμενης κυκλοφορίας των οχημάτων επί της δυτικής εσωτερικής περιφερειακής. Επίσης, θα βελτιωθεί η σύνδεσή της με το αστικό δίκτυο, ενώ ταυτόχρονα θα αναβαθμιστεί η δυνατότητα των τοπικών μετακινήσεων. 
Κατά τη φάση κατασκευής δεν πρόκειται να κλείσει η περιφερειακή οδός, καθώς στις μελέτες υπάρχουν προβλέψεις ώστε ο δρόμος να βρίσκεται σε διαρκή λειτουργία, προκειμένου να μην υπάρξει κυκλοφοριακή ασφυξία στη Θεσσαλονίκη. 
Το έργο έχει «σπάσει» σε δύο εργολαβίες, με το συνολικό προϋπολογισμό να ανέρχεται σε περίπου 110 εκατ. ευρώ συνολικά, ενώ ο χρόνος ολοκλήρωσης προσδιορίζεται για το δεύτερο εξάμηνο του 2015.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top