Όπως γνωρίζετε, στο Νομό Θεσσαλονίκης υπάρχουν δεκάδες
ορεινά χωριά και οικισμοί, απομακρυσμένοι και δυσπρόσιτοι, όπου δεν υπάρχουν
σχολικές μονάδες, Παραμένει άλυτο το πρόβλημα της
μεταφοράς των μαθητών στους δήμους του Νομού Θεσσαλονίκης – Ερώτηση της
Κατερίνας Μάρκου
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς: α) τον Υπουργό Εσωτερικών, β) τον
Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων γ) τον Υπουργό Μακεδονίας & Θράκης
Παρόλο που η νέα σχολική χρονιά έχει
ξεκινήσει ήδη από τις 11 Σεπτεμβρίου, πολλά παιδιά στους δήμους του Νομού
Θεσσαλονίκης μένουν μακριά από τις τάξεις τους, αφού δεν έχει ολοκληρωθεί η
διαδικασία υπογραφής των συμβάσεων για τη μεταφορά τους από και προς τα σχολεία
από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
Oι νέες μειώσεις στις τιμές με βάση τον
μαθηματικό τύπο που ορίζεται στη σχετική ΚΥΑ, σε συνδυασμό με τις μεγάλες
καθυστερήσεις στην πληρωμή κάθε χρόνο, καθιστούν την εκτέλεση των δρομολογίων
ασύμφορη για τους ιδιοκτήτες τουριστικών λεωφορείων και ταξί.
επομένως η διευθέτηση του θέματος είναι
ζωτικής σημασίας για τους μαθητές αλλά και για τους γονείς, που πρέπει να
αφήσουν τις δουλειές τους για να μεταφέρουν τα παιδιά στο σχολείο με δικά τους
μέσα. Εξάλλου, μεγάλο πρόβλημα αντιμετωπίζουν και οι...
μαθητές με αναπηρία, αφού υπάρχει
έλλειψη δρομολογίων δημοσίων συγκοινωνιών αλλά και οχημάτων με ειδική
διαμόρφωση για τη διευκόλυνσή τους.
Αυτή τη στιγμή, 6.500 μαθητές όλων των
εκπαιδευτικών βαθμίδων σε ολόκληρο το νομό Θεσσαλονίκης (2.000 μαθητές από το
δήμο Θέρμης, 1.500 μαθητές από το Λαγκαδά, 900 μαθητές από το Ωραιόκαστρο ενώ
ανάλογη είναι η κατάσταση και στους υπόλοιπους δήμους της περιοχής) βρίσκονται
στον αέρα και οι γονείς τους σε απόγνωση.
Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάστε:
1) σε ποιες άμεσες ενέργειες θα προβείτε για
την υπογραφή όλων των αναγκαίων συμβάσεων ώστε κανένας μαθητής του Νομού
Θεσσαλονίκης να μην στερείται την πρόσβαση στην εκπαίδευση;
2) Δεδομένου ότι κάθε χρόνο αυτήν την εποχή
δημιουργούνται οι ίδιες δυσλειτουργίες, ποιες άλλες λύσεις έχετε επεξεργαστεί
για την αποτελεσματικότερη διαχείριση του ζητήματος της μεταφοράς των μαθητών;
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου