Μήνυμα Ελπίδας

-Αγαπητοί συνδημότες θα ήθελα να σας ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου για την τόσο πλούσια ψήφο εμπιστοσύνης που μου δώσατε την Κυριακή 18 Μαΐου, στις Αυτοδιοικητικές εκλογές του Δήμου Ωραιοκάστρου. Είμαι βαθύτατα συγκινημένη και νιώθω ευγνώμων για το μεγάλο αριθμό ψήφων προς το άτομό μου, στην πρώτη μου προσπάθεια να σας αντιπροσωπεύσω στο τοπικό Δημοτικό Συμβούλιο.
-Ζητώ για ακόμη μια φορά την συμπαράστασή σας την Κυριακή 25 Μαΐου προς το αξιόλογο ψηφοδέλτιο του κυρίου Αστέριου Γαβότση και στο Συνδυασμό <ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΕ ΟΡΑΜΑ>. Πρέπει ο Δήμος μας να κατακτήσει πάλι την Ποιότητα, το Κύρος και την Αίγλη  που του αξίζει!! Από όλους μας εξαρτάται να ζούμε στην Κοινωνία που ονειρευτήκαμε!

                                                            Με τιμή

                            Λύσσα Βασιλική-Mcs, Καθηγήτρια Φυσ. Αγωγής
                            Εκπαιδευτικός-Υποψήφια Τοπική Δημ Σύμβουλος
                                                   Ωραιοκάστρου


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top