Οι εκλογές τελείωσαν. Οι δημότες του Ωραιοκάστρου αποφάσισαν. Η απόφασή τους αυτή δεν μπορεί παρά να γίνει απολύτως σεβαστή. Όμως το εκλογικό αποτέλεσμα δεν αποτελεί κολυμβήθρα του Σιλωάμ.


Η προεκλογική περίοδος και το κλίμα αυτής, δυστυχώς, συνεχίζεται μέσα από αναλύσεις. Αναλύσεις μονόπλευρες, με ανυπόστατους ισχυρισμούς, με ψεύδη συνειδητά και με αποσιώπηση μελανών σημείων της προεκλογικής τακτικής του νέου δημάρχου.

Κατά την προεκλογική περίοδο λοιπόν έλαβαν χώρα πολλά γεγονότα. Μέσα στα πλαίσια του ανταγωνισμού πολλά από αυτά ήταν αναμενόμενα. Δεν ισχύει όμως το ίδιο για περιπτώσεις συνειδητών ψεμάτων, εκβιασμών, έμμεσων χρηματισμών και προσωπικών επιθέσεων.

Κατηγορήθηκα από τον κ. Παπαδόπουλο ότι το τελευταίο φυλλάδιο μου δεν με τιμά. Ειλικρινά έπεσα από τα σύννεφα. Τιμούμε τον κ. Σαραμάντο για τις καταδίκες του γιατί τέτοιες έχουν και άλλοι δήμαρχοι και καταδικάζουμε κάποιον που τις κατήγγειλε; Δηλαδή έπρεπε να σωπάσω γιατί και άλλοι δήμαρχοι έχουν κλέψει τον δήμο τους και έχουν κάνει παράνομες ενέργειες κατά του κοινού καλού; Με αυτό τον τρόπο θέλετε να αλλάξει η κοινωνία μας; Θεωρώντας την διαπλοκή και την κατάχρηση εξουσίας δεδομένη επειδή αυτό είναι σύνηθες φαινόμενο;

Όσο για το κακόγουστο φυλλάδιο μου, όπως έγραψε στο άρθρο του ο κ. Παπαδόπουλος, δυστυχώς απεικόνιζε την πραγματικότητα των τριών δήμων. Και επειδή με ενδιαφέρει πολύ το θέμα της αισθητικής, προκαλώ όλους τους πολίτες να κάνουν μια βόλτα στην Καλλιθέα για να κρίνουν ποιο είναι χειρότερο, το φυλλάδιο μου ή η εκεί πραγματικότητα. Ανέφερε ο κ. Παπαδόπουλος ότι τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ «κοσμούν» το ψηφοδέλτιο του κ. Μπάτου. Και είχε απόλυτο δίκαιο. Μήπως όμως του διάφυγε ότι ο κ. Πολυχρονίδης, ο οποίος είχε για τρεις συνεχόμενες τετραετίες το χρίσμα του ΠΑΣΟΚ στο Ωραιόκαστρο ήταν τώρα υποψήφιος με τον κ. Σαραμάντο; Ο οποίος ενώ κοσμούσε δεξιό ψηφοδέλτιο προσπάθησε να καπηλευτεί τους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ βάζοντας στο φυλλάδιο του φωτογραφία του από μια τυχαία συνάντηση που είχε με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Γ. Παπανδρέου; Και ο οποίος προσπάθησε στο δεύτερο γύρω να παρουσιαστεί ως «δικό» μας παιδί για να πάρει επίσημα τη στήριξη του ΠΑΣΟΚ στο δεύτερο γύρο; Ο ίδιος έβγαινε μετά από κάθε εκλογική του ήττα και έριχνε τις ευθύνες στους πουλημένους «συντρόφους» που έριξαν την παράταξη για μια καρέκλα. Ο ίδιος τώρα τι διαφορετικό έκανε από αυτούς που μέχρι χθες ονόμαζε προδότες;

Όφειλα να δώσω τη μάχη σύμφωνα με αρχές και αξίες. Με αρχές και αξίες του χώρου από τον οποίο προέρχομαι και τον χώρο τον οποίο εκφράζω. Αφήνω στην κρίση των συνδημοτών μου και των ομοϊδεατών μου τις ανίερες μεταγραφές, τις προσωπικές φιλοδοξίες, τις αθέμιτες συναλλαγές που οδήγησαν και εγκλώβισαν τους δημότες σε συντηρητικά ψηφοδέλτια.

Σε όλη την προεκλογική περίοδο πολεμήσανε την γυναικεία μου φύση στο μέγιστο βαθμό. Πολεμήσανε το ότι ένας νέος άνθρωπος αποφάσισε να ασχοληθεί με τον τόπο του, χωρίς συμφέροντα και προσωπικές βλέψεις.

Είμαι τριάντα δύο χρονών και κατέθεσα υποψηφιότητα για να ανατρέψω επιτέλους τη φθορά που είχαν επιφέρει στις τοπικές τους κοινωνίες οι νυν δήμαρχοι. Αν θεωρούσα έναν από αυτούς ικανό και άξιο θα ήμουν μαζί του. Άφησα τη δουλειά μου, παρόλα τα οικονομικά μου προβλήματα, για να κάνω έναν αγώνα έντιμο και αληθινό. Αντιμετώπισα την αλαζονεία των μεγαλυτέρων, την ιδιοτέλειά τους και την ανηθικότητά τους. Απορείτε γιατί οι νέοι δεν ασχολούντε με τα κοινά και την πολιτική. Τώρα είδατε γιατί….

Δεν πτοούμαι όμως. Δεν πτοούμαι γιατί αυτό που με κρατάει είναι πιο ισχυρό και πιο δυνατό. Δεν πτοούμαι γιατί ο στόχος είναι μεγάλος. Δεν πτοούμαι διότι ήξερα τι και ποιους είχα να αντιμετωπίσω. Δεν με εκπλήσσει τίποτα. Δηλώνω στρατευμένη στην υπόθεση της δημιουργίας ενός άλλου δήμου. Ενός δήμου που θα μας αξίζει. Που θα σας αξίζει. Πάνω από όλα όμως έχω τη διάθεση να προσφέρω. Έχω τη διάθεση να εργαστώ, να αγωνιστώ, να παλέψω. Και θα το κάνω.

Θα συνεχίσουμε να δίνουμε τη μάχη για εσάς μέσα από έδρανα του δημοτικού συμβουλίου. Η ενασχόληση μου με την τοπική αυτοδιοίκηση δεν ήτανε σκαλοπάτι για να μεταπηδήσω στο κοινοβούλιο, ήτανε επιλογή ζωής. Αυτό είχα τη δυνατότητα να το κάνω στο παρελθόν και δεν το έκανα. Θα συνεχίσω τον αγώνα μου για εσάς. Εσείς είσαστε σύμμαχοί μας, κανένας άλλος.

Παρόλα αυτά, εύχομαι στον νέο δήμαρχο Ωραιοκάστρου, καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα, για το καλό του τόπου. Θα παραμείνω στις επάλξεις, από τη θέση της αντιπολίτευσης. Θα ελέγχω την διοίκησή του, θα προστατεύω το δημόσιο συμφέρον στο βαθμό που μπορώ. Αυτό δεν αλλάζει τα λεχθέντα από πλευράς μου. Δεν αναιρείται η κακοδιαχείριση, τα πελατειακά συστήματα και το μικρό έργο που κληροδοτεί ο κ. Σαραμάντος στο νέο δήμο σε ό,τι αφορά στον δήμο Καλλιθέας.



Χριστίνα Αλίρη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top