Με μεγάλη μου χαρά διαπιστώνω τις τελευταίες μέρες ότι βρίσκονται αρκετοί συντοπίτες μας που ανακαλύπτουν και ασχολούνται με τα σημαντικά προβλήματα που ταλανίζουν τον τόπο μας.
Αγωνιζόμενος όλα αυτά τα χρόνια για το καλό της αγοράς μας αλλά και του τόπου, έγινα πολλές φορές δυσάρεστος και ενοχλητικός για τους αρμόδιους και τους υπεύθυνους. Αλλά άλλες τόσες και περισσότερες φορές επικροτήθηκα για την στάση μου από τους επαγγελματίες και τους συντοπίτες μου.
Από όλους αυτούς που μου μεταφέρουν στις καθημερινές συζητήσεις την απογοήτευση και την ανησυχία τους για την πορεία αυτού του τόπου. Την αγωνία τους και τη λαχτάρα για την ανάπτυξη και την ανάπλαση του διευρυμένου δήμου Ωραιοκάστρου. Την ανάγκη για να περάσουμε επιτέλους και στο δήμο μας, από τα λόγια και τις υποσχέσεις στο συγκεκριμένο σχεδιασμό, στις πράξεις και στα έργα για την αντιμετώπιση και επίλυση όλων αυτών των προβλημάτων .
Αποφάσισα λοιπόν, με την παρότρυνση και πολλών από εσάς, να συμμετάσχω στις δημοτικές εκλογές και να συμπορευτώ με αυτόν που θεωρώ πρωτίστως ΑΝΘΡΩΠΟ, τον γιατρό Αστέριο Γαβότση, που τον χαρακτηρίζει όλα αυτά τα χρόνια το ήθος και η αξιοπρέπεια, ως προς τον συνάνθρωπό του.
Στην «ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΕ ΟΡΑΜΑ» λοιπόν του υποψήφιου δημάρχου Αστέριου Γαβότση, προσβλέπουν όλο και περισσότεροι δημότες – και εγώ μαζί τους- όσο πλησιάζει η ώρα των δημοτικών εκλογών που θα κρίνουν το μέλλον του τόπου μας για την επόμενη πενταετία.


Γιώργος Νικόπουλος, Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Ωραιοκάστρου

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top