Ο Γιώργος Νταλάρας τα είπε καλλίτερα από μένα στο μεγάλο αυτό τραγούδι του αξέχαστου Άκη Πάνου.
Εγώ θα προσπαθώ να τα λέω, (όταν μπορώ) κάθε εβδομάδα.
Θα μιλάω για τα Δημοτικά, (εγώ Ηλία Καραγκουνίδη έχω το δικαίωμα, γιατί παρακολουθώ τα Δημοτικά Συμβούλια),για την πολιτική, για τα πολιτιστικά, για την Ηρακλάρα μας, ( την ομάδα, όχι τον Τσακαλίδη, γιατί αυτός έχει μέσον την εξαδέλφη του, την γυναίκα μου) και για ότι κατεβάσει η κούτρα μου.
Οι διαπραγματεύσεις μεταξύ του οικονομικού μου διευθυντή κ. Γιώργου Παπακωνσταντίνου και του καναλάρχη, ιδιοκτήτη του oraiokastronews κ. Κώστα Θεοδωρίδη κράτησαν μήνες. Τελικά η συμφωνία έκλεισε, μόλις έταξε μαζί με το τσίπουρο και μεζέ.
Θα τα λέμε όσο καιρό αντέξω και δεν εξαφανιστώ-εξαϋλωθώ (όπως μας υποσχέθηκε ο φίλος μου ο Αστέριος, μιας και εγώ ψήφισα Παπακωνσταντίνου).

Ο ΟΚΤΩΒΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΟΚΚΙΝΟΣ



ΚΩΣΤΑΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top