Αποκλειστική συνέντευξη στο oraiokastronews

Στα γραφεία του oraiokastronews
Ποιο το δίλημμα που αντιμετωπίζει μια γυναίκα που δοκιμάζεται στον στίβο των δημοτικών εκλογών?

Η γυναίκα καλείται να συνδιάσει τις υποχρεώσεις της υποψηφίου με την προσωπική και οικογενειακή ζωή και αυτό συνεπάγεται μεγαλύτερη ένταση, τρέξιμο και ελάχιστο προσωπικό χρόνο. Αρχή μου είναι να είμαι ο εαυτός μου, ανάμεσα στο ‘’φαίνεσθαι’’ και το ‘’είναι’’ επιλέγω το ‘’είναι’’ και πιστεύω ότι αυτό μου δίνει τη δύναμη να συνεχίσω την προσπάθεια μου με κέντρο πάντα τον συνάνθρωπο μου.

Ποιο το όνειρο σας για το δήμο Ωραιοκάστρου.
Από τη θέση της προέδρου του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του 3ου δημ.σχολείου Ωραιοκάστρου, αλλά και ως μέλος του πολιτιστικού οργανισμού του δήμου Ωραιοκάστρου (ΠΟΔΩ), συμμετείχα σε ζητήματα εκπαιδευτικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος, ενώ μέλημα μου υπήρξε η βελτίωση της υλικοτεχνικής υποδομής των σχολείων του δήμου μας. Αυτή η ενασχόληση μου, μου έδωσε τη δυνατότητα να γνωρίσω σε βάθος τα προβλήματα των σχολείων του δήμου. Το όνειρο μου λοιπόν έχει άμεση σχέση με τον τομέα της παιδείας. Τα προβλήματα όμως σε ένα τόσο μεγάλο δήμο είναι τεράστια και είναι αναγκαία η ανάληψη πρωτοβουλιών με συστηματικότητα ώστε να βελτιώσουμε την ποιότητα ζ ωής στον τόπο μας, γιατί τον τόπο αυτόν οφείλουμε να τον παραδώσουμε καλύτερο στα παιδιά μας. Μοντέλα δράσης υπάρχουν. Αρκεί να τα μελετήσουμε. Η εμπειρία του επικεφαλής μας κου Δημ. Σαραμάντου σε συνδιασμό με την όρεξη για δουλειά όλων των συνεργατών το, θα μας δώσει το σωστό αποτέλεσμα. Αυτό που χρειάζεται είναι κοινωνική συνέναιση, όρεξη και φαντασία. Σ’αυτό τον αγώνα θα είμαι μπροστά.

Πως έγινε η γνωριμία σας με τον κο Σαραμάντο
Η γνωριμία μου με τον Δήμαρχο Καλλιθέας ήταν οικογενειακή και με την πρωτοβουλία ενός δημοτικού συμβούλου του δήμου Καλλιθέας έγινε η πρώτη μου επαφή ως υποψηφίας δημοτικής συμβούλου. Το έργο του Δημ.Σαραμάντου το οποίο είναι εμφανές σε όλη την επικράτεια του δήμου, ο πράος χαρακτήρας του, η σοβαρότητα του, η ευστροφία του και ταυτόχρονα ο λόγος του, ήταν τα χαρακτηριστικά που μου έδωσαν το ‘’πράσινο φως’’ για να ξεκινήσω την ενασχόληση μου με τα κοινά στο πλευρό του.

Με το πρόγραμμα ‘’Καλλικράτης’’ ο διευριμένος δήμος Ωραιοκάστρου θα αποτελείται από τρεις δήμους. Ποιος πιστεύετε ότι θα πρέπει να είναι ο ρόλος των τοπικών κοινωνιών μέσα στο νέο δήμο και πως θα επιτευχθεί ισσόροπη ανάπτυξη μεταξύ των οικισμών?
Ο νέος διευρυμένος δήμος Ωραιοκάστρου είναι πλέον ένας μεγάλος δήμος πληθυσμιακά και εδαφικά. Θα υπάρξουν τεράστιες αλλαγές και στις αρμοδιότητες και στους πόρους. Οι πολίτες μεταξύ μας θα πρέπει να δυνειδητοποιήσουμε ότι είμαστε μια ενωμένη κοινωνία και όλοι μαζί πρέπει να συμμετέχουμε στην ανάπτυξη της.
Απο τις  εκδηλώσεις του Δήμου Καλλιθέας (Νέα Φιλαδέλφεια) ο επικεφαλής της παράταξης ''ΟΡΑΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ'' Ανέστης Πολυχρονίδης με την υποψήφια δημοτική σύμβουλο με τον Δημ.Σαραμάντο κα. Νατάσα Πολυχρονιάδου.
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ
 http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1694149359

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top