Αγαπητοί συμπολίτες του νέου Δήμου Ωραιοκάστρου. Η απόφασή μου να ασχοληθώ με τα κοινά του Δήμου μας δεν στοχεύει στην ικανοποίηση των προσωπικών επιδιώξεων και φιλοδοξιών. Είναι απόφαση προσφοράς στην τοπική κοινωνία και εξυπηρέτησης των συμφερόντων του κάθε δημότη μας. Αυτό ήδη το έχει δείξει και η ενασχόλησή μου με τα κοινά τα τελευταία έτη.

Συμμετέχω στον συνδυασμό «Κοινωνία Πολιτών» με επικεφαλής την Χριστίνα Αλίρη, γιατί πιστεύω ότι το πρόγραμμα του συνδυασμού αυτού συμπίπτει με τους προσωπικούς μου στόχους, που είναι:
• Αποτελεσματικότητα με την αξιοποίηση των πόρων και χρηστή διοίκηση με πλήρη διαφάνεια δημοπρατήσεων, διαγωνισμών και προσλήψεων και αναρτήσεων όλων των αποφάσεων στην ιστοσελίδα του Δήμου.
• Αντιμετώπιση της καθημερινότητας (οδικό δίκτυο, δημοτική συγκοινωνία, καθαριότητα, πεζοδρόμια, χώροι στάθμευσης).
• Έργα υποδομής (σχολικές μονάδες, ύδρευση, αποχέτευση).
• Δημιουργία κέντρων πολιτισμού και χώρων αθλητισμού.
• Κοινωνική πολιτική προς όλους ανεξαιρέτως και ιδιαίτερη φροντίδα για τους ηλικιωμένους και τα ΑμεΑ με την άμεση εφαρμογή προγράμματος τηλεπρόνοιας.
• Eνίσχυση της τοπικής αγοράς και των επιχειρηματιών.
• Εφαρμογή των νέων τεχνολογιών της τηλεματικής (απευθείας μετάδοση των συνεδριάσεων του δημοτικού και των τοπικών συμβουλίων στο διαδίκτυο, εφαρμογή συστήματος, μέσω τηλεφώνου ή e-mail, εξυπηρέτησης των πολιτών για την διαχείριση των παραπόνων που αφορούν τον Δήμο Ωραιοκάστρου, e-Διάλογος-Διαβούλευση με ηλεκτρονικές δημοσκοπήσεις (e-ψηφοφορία), ηλεκτρονικά αιτήματα (e-υπογραφές) και ολοκληρωμένη ηλεκτρονική διαβούλευση, πρόγραμμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών εξυπηρέτησης του πολίτη, δωρεάν internet, η δημιουργία Μητροπολιτικού Δικτύου Οπτικών Ινών κ.ά).
• Προστασία του περιβάλλοντος και δημιουργία οικολογικής συνείδησης.
• Έργα υποδομής αγροτικού ενδιαφέροντος.

Για να κερδίσουμε το μέλλον μας
Ζητώ την εμπιστοσύνη και την στήριξή σας

Με εκτίμηση
Πόντικας Δημήτριος
ε.α. Αντισυνταγματάρχης (ΥΠ)
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Ωραιοκάστρου
Εκλογική Περιφέρεια Μυγδονίας


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Γεννήθηκα στην Θεσσαλονίκη στις 23/1/1965 και μεγάλωσα στην Σταυρούπολη και από το 2002 είμαι μόνιμος κάτοικος Δρυμού.
Είμαι γιός του Βασίλη Πόντικα από τον Δρυμό και της Ευαγγελίας Πόντικα, το γένος Μποζίνη από τον Λαγκαδά, και έχω έναν αδελφό τον Θωμά, ο οποίος είναι ΑμεΑ.
Είμαι παντρεμένος από τον Ιαν 1990, με την Δόμπρολη Αγγελική, Αξιωματικό του Στρατού και απόφοιτη Οικονομικού Τμήματος ΝΟΕ/ΑΠΘ, και έχω δύο παιδιά, την Ευαγγελία 19 ετών (σπουδάστρια) και τον Βασίλη 15 ετών (μαθητή).
Τα μαθητικά μου χρόνια φοίτησα στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Σταυρούπολης και στο ΣΤ΄ Γυμνάσιο και Λύκειο Σταυρούπολης.
Το 1982 εισήλθα στη Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών (ΣΜΥ) και το 1985 εισήλθα στην Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων (ΣΣΕ). Είμαι απόφοιτος διαφόρων Σχολών του Στρατού καθώς και των Σχολών Προγραμματιστών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (ΣΠΗΥ), Επιτελών (ΣΧΕΠ) και της Ανωτάτης Διακλαδικής Σχολής Πολέμου (ΑΔΙΣΠΟ).
Μου απονεμήθηκαν ο Χρυσός Σταυρός του Τάγματος του Φοίνικα και αριθμός μεταλλίων και Διαμνημονεύσεων.
Αποστρατεύθηκα το 2008, με τον βαθμό του εα Αντισυνταγματάρχη (ΥΠ).
Μετά από την αποστρατεία μου παρακολούθησα σεμινάρια του ρόλου της Τηλεματικής και την εφαρμογή της στην κοινωνική πολιτική των ΟΤΑ και των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που μπορούν να εφαρμοσθούν στους ΟΤΑ και είμαι ο κατασκευαστής και διαχειριστής του διαδυκτιακού τόπου www.mygdonia.gr, η οποία αποσκοπεί στην προβολή της περιοχής στο διαδίκτυο.
Συμμετείχα στο ΣΕΠ (2ο ΣΠ Θεσ/νίκης) και ήμουν Γραμματέας του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου Μυγδονίας (2008-9) και της ομάδας μπάσκετ «Δόξα» Δρυμού (2008-9) και πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Λυκείου Μυγδονίας (2008-10).
Είμαι μέλος του Σωματείου «Οι Φίλοι του Μουσείου του Β’ ΠΠ Μελισσοχωρίου», του Πολιτιστικού Συλλόγου Δρυμού και του Συνδέσμου Συνεργασίας Μελών των Ενόπλων Δυνάμεων (ΣΥ.Σ.Μ.Ε.Δ.)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top