Ο Δ.Α.Σ.ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ ανακοινώνει την μετεγγραφή της Μαρίας Καρδαμανίδου.
Η Καρδαμανίδου είναι η πρώτη Ελληνίδα αθλήτρια που μετεγγράφηκε στο
εξωτερικό παίζοντας από 2 χρόνια στη Γαλλία και στην Ιταλία
αντίστοιχα. Επίσης είναι η μοναδική Ελληνίδα παίχτρια που το όνομά της
φιγουράρει  στην λίστα των καλύτερων  σκόρερ παγκοσμίως. Συμμετείχε
πολλές φορές στην Εθνική ομάδα και διετέλεσε αρχηγός της Εθνικής για 2
χρόνια.
Η αθλήτρια που αποκτήθηκε με αποδέσμευση δήλωσε...
 «Είμαι πολύ χαρούμενη
που θα ξαναμπώ στα γήπεδα μετά από απουσία 3 χρόνων. Με χαροποιεί το
γεγονός ότι θα συμμετέχω σε μια ομάδα νέα στην κατηγορία και στην
ομάδα του τόπου μου. Εύχομαι να έχουμε μια πολύ καλή πορεία και από
την πλευρά μου θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Ευχαριστώ πολύ τους
ανθρώπους του Δ.Α.Σ.Ω. που με  εμπιστεύονται και μου δίνουν μια θέση
στην 12άδα.»

1 σχόλια:

  1. Με τι άθλημα ασχολείται αυτή η συγκεκριμένη αθλήτρια; Δεν πρέπει να γνωρίζουμε κι εμείς που δεν ξέρουμε λεπτομέρειες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
Top