Σχόλιο του Θεόδωρου Κουτρούκη στο FACEBOOK
Η τακτική είναι πλέον γνωστή στον τύπο αλλά και στην μπλογκόσφαιρα. Όταν διαθέτεις κάποια μέσο ενημέρωσης και θέλεις να βάλεις στην τσέπη μερικά ευρώ προχωράς στις εξής κινήσεις: 1) προσεγγίζεις έναν πολιτευτή ή έναν επίδοξο υποψήφιο στις τοπικές εκλογές και του εκθέτεις τα πλεονεκτήματα που θα έχει αν δεχτεί να προβάλλει τη δραστηριότητα του σε αυτό το μέσο ενημέρωσης (φυσικά με αδήλωτη στην εφορία αμοιβή), συνήθως υπερτονίζοντας την αναγνωσιμότητα των δημοσιευμάτων 2) αν ο υποψήφιος δεν τσιμπήσει, αρχίζεις και ανεβάζεις χαλκευμένα απαξιωτικά δημοσιεύματα που πλήττουν την εικόνα του, έτσι ώστε να αναγκαστεί να πληρώσει 3) εφόσον ο υποψήφιος πληρώσει το «τέλος δημοσίευσης» αλλάζεις ρότα κι αρχίζεις να προβάλεις τα διθυραμβικά δημοσιεύματα για την ευεργετική δραστηριότητα του υποψηφίου (όσο συνεχίζει να πληρώνει) και ενίοτε καθοδηγείς φίλους και γνωστούς να του λένε ότι ενημερώθηκαν για τη δράση του από το συγκεκριμένο μέσο ή να εκδηλώνουν την ευαρέσκεια τους με like στο Facebook. Το ψαράκι έχει τσιμπήσει!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top