Οι αερόσακοι είναι προγραμματι­σμένοι να ανοίγουν όταν πρέπει και όταν κινδυνεύεις με ταχύτητες όχι πάντα μικρές. Ανοίγουν σε όρια πριν αρ­χίσουν να συνθλίβονται τα ζωτικά όργανα του ανθρώπου από τη σύγκρουση, αλλά δεν μπορούν να κάνουν τίποτα πάνω από τα 100 χιλιόμετρα.
Γι’ αυτό και τα crash test των εταιρειών δεν γίνονται πάνω από...


 60 χιλιόμετρα στα πειράματα τους. Οι αερόσακοι ανοίγουν σε σταθερό εμπόδιο σε μετωπική πάνω από 20 χι­λιόμετρα. Σε κολώνες πάνω από 30 χιλιόμετρα. Σε σύγκρουση με ίδια κατηγορία αυτοκινήτου πάνω από 40-50 χιλιόμετρα. Σε πλαγιομετωπική με ίδια κατηγορία αυτοκινήτου πάνω από 50-60 χιλιόμετρα και ανοίγουν με εύρος πάντα τις 30 μοίρες από το κέντρο του αυτοκινήτου. Οι αερόσακοι δεν ανοίγουν όταν το αυτοκίνητο έχει λίγα χιλιόμετρα, σε συγκρούσεις μη μετωπικές, σε συγκρούσεις πλαγιομετωπικές, οπισθομετωπικές, πλευρικές και σε ανατροπές.
Θα πρέπει να το βάλουμε καλά στο μυαλουδάκι μας, όσοι το έχουμε μέσα στο κεφάλι, ότι το κύριο μέσο συγκράτησης είναι η ζώνη ασφαλείας.
Το κύριο μέσο συγκράτησης είναι οι ζώνες ασφαλείας και γλυτώνεις από ατύχημα μόνο με αερόσακους κατά 18%, μόνο με ζώνες κατά 72% ενώ σε συνδυασμό κατά 49%. Κι αν θα γνωρίζατε και τα ποσοστά των απρόσεκτων οδηγών που κυκλοφορούν δίπλα μας όπως και το 82% των ατυχημάτων γίνονται κάτω από 60 χιλιόμετρα την ώρα γύρω από το σπίτι μας ή τη δουλειά μας, το 8% από υπερβολική ταχύτητα και το 10% στους επαρχιακούς δρόμους, θα διαπιστώσετε το λάθος σας που δεν φοράτε ζώνη αφού έχετε πιθανότητα πολύ μεγάλη για εμπλοκή σε ατύχημα. Προσθέτω και επισημαί­νω: εσείς ξέρετε να οδηγείτε, ο άλλος ξέρει;
Οι στατιστικές λένε, απρόσεκτοι οδηγοί είναι φορτηγατζήδες 17,9%, ταξιτζήδες 15,7%, τρίτη ηλικία 14,6%, νεαροί 13,4%, παράλογοι 12,2%, γυναίκες 9,7%, γιατροί- δικηγόροι 8,8%, οδηγοί της Κυριακής 7,6% και ότι το σαββατο­κύριακο ένα ποσοστό 42% φθάνει στον προ­ορισμό του υπό την επήρεια του αλκοόλ... ε, καλά κρασιά.

                                                    www.top-mag.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top