Οι αερόσακοι είναι προγραμματισμένοι να ανοίγουν όταν πρέπει και όταν κινδυνεύεις με ταχύτητες όχι πάντα μικρές. Ανοίγουν σε όρια πριν αρχίσουν να συνθλίβονται τα ζωτικά όργανα του ανθρώπου από τη σύγκρουση, αλλά δεν μπορούν να κάνουν τίποτα πάνω από τα 100 χιλιόμετρα .
Γι’ αυτό και τα crash test των εταιρειών δεν γίνονται πάνω από...
Θα πρέπει να το βάλουμε καλά στο μυαλουδάκι μας, όσοι το έχουμε μέσα στο κεφάλι, ότι το κύριο μέσο συγκράτησης είναι η ζώνη ασφαλείας.
Το κύριο μέσο συγκράτησης είναι οι ζώνες ασφαλείας και γλυτώνεις από ατύχημα μόνο με αερόσακους κατά 18%, μόνο με ζώνες κατά 72% ενώ σε συνδυασμό κατά 49%. Κι αν θα γνωρίζατε και τα ποσοστά των απρόσεκτων οδηγών που κυκλοφορούν δίπλα μας όπως και το 82% των ατυχημάτων γίνονται κάτω από 60 χιλιόμετρα την ώρα γύρω από το σπίτι μας ή τη δουλειά μας, το 8% από υπερβολική ταχύτητα και το 10% στους επαρχιακούς δρόμους, θα διαπιστώσετε το λάθος σας που δεν φοράτε ζώνη αφού έχετε πιθανότητα πολύ μεγάλη για εμπλοκή σε ατύχημα. Προσθέτω και επισημαίνω: εσείς ξέρετε να οδηγείτε, ο άλλος ξέρει;
Οι στατιστικές λένε, απρόσεκτοι οδηγοί είναι φορτηγατζήδες 17,9%, ταξιτζήδες 15,7%, τρίτη ηλικία 14,6%, νεαροί 13,4%, παράλογοι 12,2%, γυναίκες 9,7%, γιατροί- δικηγόροι 8,8%, οδηγοί της Κυριακής 7,6% και ότι το σαββατοκύριακο ένα ποσοστό 42% φθάνει στον προορισμό του υπό την επήρεια του αλκοόλ... ε, καλά κρασιά.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου