Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου ο Σαραμάντος αδίστακτα ως επαγγελματίας ψεύτης, είπε ότι δεν διέθετε 45άρια μ’ απ’ ευθείας αναθέσεις στην ΔΕΤΑΚ (Δημοτική Επιχείρηση Τοπικής Ανάπτυξης Καλλιθέας) τα προηγούμενα χρόνια.
Οφείλουμε να γνωστοποιήσουμε το μέγεθος της κατάχρησης, των παρανομιών και της οικονομικής ζημίας που υπέστη ο πρώην Δήμος Καλλιθέας και κληρονόμησε ο Δήμος Ωραιοκάστρου.
Το Δημοτικό Συμβούλιο του πρώην Δήμου Καλλιθέας σε συνεδριάσεις του που πραγματοποιήθηκαν το 2006, 2007, 2008, 2009 και 2010 αποφάσισε και ενέκρινε κατά πλειοψηφία με απ’ ευθείας αναθέσεις για την εκτέλεση έργων στην (ΔΕΤΑΚ) Δημοτική Επιχείρηση Τοπικής Ανάπτυξης Καλλιθέας.
Οι αναθέσεις αυτές περιλαμβάνουν πλήθος παρανομιών και ανύπαρκτων έργων.
Τα ποσά που διατίθεντο κάθε έτος ξεπερνούσαν στο σύνολό τους τις 150.000€ κατά παράβαση του άρθρου 268, Ν. 3463/2006, και  συγκεκριμένα διετέθησαν για το έτος 2006 690.000€, για το έτος 2007 510.000€, για το έτος 2008 645.000€, για το έτος 2009 510.000€ και για το έτος 2010 600.000€, συνολικά δε το ποσό των 2.955.000€.
Παρά τις επισημάνσεις των τότε Δημοτικών Συμβούλων της Καλλιθέας:
ότι οι αναθέσεις αυτές, είναι καθ’ υπέρβαση του άρθρ. 268, του   Ν. 3463/2006 και άρα ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ,
ότι είναι φασόν και δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα,
ότι εξυπηρετεί ιδιωτικά συμφέροντα καθότι ανέθετε εργασίες σε επιλεγμένη εργασία κατά παράβαση του κανονισμού διαχείρισης, άρθ. 13 και 14,
ότι κακώς πληρώνει δυο εντεταλμένους συμβούλους,  Πρόεδρο και Αντιπρόεδρο, ενώ δεν έχει έσοδα,
ότι οι αναθέσεις αποτελούν βιομηχανία ανύπαρκτων έργων και εργασιών επί σειρά ετών, ενώ στην πραγματικότητα δεν υλοποιούνται,
ότι δεν μας έχει χορηγηθεί κανένα στοιχείο και καμία απάντηση για το που πηγαίνουν όλα αυτά τα κονδύλια,
ότι η ΔΕΤΑΚ πληρώνει το προσωπικό που εργάζεται παράνομα και...


 ανασφάλιστο,
ότι η ΔΕΤΑΚ δεν διαθέτει Τεχνική Υπηρεσία για την εκτέλεση των εργασιών και την επίβλεψη αυτών αν πραγματικά υλοποιούνται και μια σειρά άλλων επισημάνσεων που περιλαμβάνονται μέσα στις προσκομιζόμενες και επικαλούμενες αποφάσεις.

Όμως πέραν των ανωτέρω επισημάνσεων και καταγγελιών ορισμένων Δημοτικών Συμβούλων, υπήρχαν και εκθέσεις ορκωτών λογιστών (διαθέτουμε μόνον δυο), οι οποίες αναφέρουν επί λέξη στις διαπιστώσεις «Από τον έλεγχο διαπιστώθηκε ότι οι παράνομα και απευθείας αναθέσεις ανά έτος ξεπερνούν το ποσό των 150.000€ πλέον ΦΠΑ, κατά παράβαση του άρθρου 268, του Ν. 3463/2006.

Παρά τις παρατηρήσεις και τις έγγραφες διαπιστώσεις των ορκωτών λογιστών (που προφανώς τα ίδια ανέγραφαν και στις εκθέσεις των άλλων ετών που όμως δεν μας τις χορήγησε, σε αίτημά μας ο κος Σαραμάντος) η ρεμούλα, το πάρτι, η κατάχρηση, η κακοδιαχείριση, οι παρανομίες, η απιστία σε βάρος του Δήμου και των πολιτών συνεχιζόταν με τον ίδιο ρυθμό, με το ίδιο ενδιαφέρον, κατά συρροή και με επαγγελματισμό.

Παραθέτουμε πίνακες με αναθέσεις 45.000€ + ΦΠΑ = 53.550€, έκαστη, αριθμό αποφάσεων ανά έτος, τίτλο ανάθεσης και συνολικό ποσό και ανά έτος και τελικό ποσό.

Συγκεκριμένα,

Με όμοιους τίτλους ανέθετε παράνομα ο Σαραμάντος για ανύπαρκτα έργα διαθέτοντας υπέρογκα ποσά από το 2006 έως
το 2010 όπως:

1.   Τίτλος ανάθεσης «Ενέργειες ενσωμάτωσης μεταναστών».
Αρ. αποφ. 231/2006, 54/2007, 23/2008, 15/2009 και 22/2010 Χ 45.000€ + ΦΠΑ 19% = 53.550€ Χ 5 έτη, =  267.750€.
2.   Τίτλος ανάθεσης «Καταπολέμηση κουνουπιών».
Αρ. αποφ. 105/2006, 55/2007, 24/2008, 16/2009 και 23/2010 μια των 45.000€ και  τέσσερις των 15.000€ Χ ΦΠΑ 19% =  124.950€.
3.   Τίτλος ανάθεσης «Προστασία Γαλλικού ποταμού».
Αρ. αποφ. 56/2007, 25/2008, 17/2009 και 24/2010 Χ 45.000€ + ΦΠΑ 19% = 53.550€ Χ 4 έτη, 214.200€.
4.   Τίτλος ανάθεσης «Λειτουργία – συντήρηση αθλητικών εγκαταστάσεων».
Αρ. αποφ. 57/2007, 26/2008 και 18/2009 Χ 45.000€ + ΦΠΑ 19% = 53.550€ Χ 3 έτη, 160.650€.
5.   Τίτλος ανάθεσης «Διοργάνωση Πολιτιστικών Εκδηλώσεων».
Αρ. αποφ. 107/2006, 135/2007, 27/2008, 19/2009 και 25/2010 Χ 45.000€ + ΦΠΑ 19% = 53.550€ Χ 5 έτη,  267.750€.
6.   Τίτλος ανάθεσης «Μικροζημιές στο οδικό δίκτυο».
Αρ. αποφ. 161/2006, 136/2007, 28/2008 και 26/2010 Χ 45.000€ + ΦΠΑ 19% = 53.55€ Χ 4 έτη, 214.200€.
7.   Τίτλος ανάθεσης «Καθαριότητα οδών – πλατειών».
Αρ. αποφ. 29+162/2006, 137/2007, 30/2008, 21/2009 και 28/2010 Χ 45.000€ Χ ΦΠΑ 19% = 53.550€ Χ 6, 321.300€.
8.   Τίτλος ανάθεσης «Πλύσιμο κάδων απορριμμάτων»
Αρ. αποφ. 163/2006, 138/2007, 31/2008, 22/2009 και 29/2010 Χ 45.000€ Χ ΦΠΑ 19% = 53.550€ Χ 5 έτη, 267.750€.
9.   Τίτλος ανάθεσης «Ανακαίνιση – συντήρηση – επισκευή δημοτικών κτιρίων».
Αρ. αποφ. 191/2006, 139/2007, 32/2008, 23/2009 και 30/2010 Χ 45.000€ Χ ΦΠΑ 19% = 53.550€ Χ 5 έτη, 267.750€.
10. Τίτλος ανάθεσης «Συντήρηση – καλλιέργεια κήπων – κλάδεμα».
Αρ. αποφ. 30+106/2006, 140/2007, 33/2008, 24/2009 και 31/2010 Χ 45.000€ Χ ΦΠΑ 19% = 53.550€ Χ 6, 321.300€.
11. Τίτλος ανάθεσης «Υποστήριξη δράσεων Παιδείας».
Αρ. αποφ. 192/2006, 141/2007, 29/2008, 20/2009 και 27/2010 Χ 45.000€ Χ ΦΠΑ 19% = 53.550€ Χ 5 έτη, 267.750€.
12. Τίτλος ανάθεσης «Απομάκρυνση απονεκρωμένων υλικών – ογκωδών από κοίτες χειμάρρων».
Αρ. αποφ. 193/2006, 142/2007, 34/2008 και 32/2010 Χ 45.000€ Χ ΦΠΑ 19% = 53.550€ Χ 4 έτη, 214.200€.
13. Τίτλος ανάθεσης «Υποστήριξη δράσεων Πρόνοιας».
Αρ. αποφ. 36/2008, 25/2009 και 34/2010 Χ 45.000€ Χ ΦΠΑ 19% = 53.500€ Χ 3 έτη, 160.650€.
14. Τίτλος ανάθεσης «Ενέργειες προώθησης στην Απασχόληση».
Αρ. αποφ. 37/2008, 26/2009 και 35/2010 Χ 35.550€ Χ ΦΠΑ 19% = 53.550€ Χ3 έτη, 160.650€.
15. Τίτλος ανάθεσης «Συντηρήσεις κοιμητηρίων».
Αρ. αποφ. 35/2008 και 33/2010 Χ 45.000€ Χ ΦΠΑ 19% = 53.550€ Χ 2 έτη, 107.100€.
16. Τίτλος ανάθεσης «Ενέργειες υποστήριξης αθλητικών δραστηριοτήτων».
Αρ. απόφ. 229/2006 Χ 45.000€ Χ ΦΠΑ  19% = 53.550€.
17. Τίτλος ανάθεσης «Συντήρηση – καθαριότητα πάρκων και αλσυλλίων στα δημοτ. Διαμερίσματα και στον Πεντάλοφο»
Αρ. απόφ. 31/2006 Χ 45.000€ Χ ΦΠΑ 19% = 53.550€.
18. Τίτλος ανάθεσης «Ενέργειες υποστήριξης δραστηριοτήτων Νέας Γενιάς».
Αρ. απόφ. 230/2006 Χ 45.000€ Χ ΦΠΑ 19% = 53.550€.
19. Τίτλος ανάθεσης «Καθαριότητα – πότισμα δενδρυλλίων και απομάκρυνση απονεκρωμένων υλικών στη ΒΙΠΕΘ».
Αρ. απόφ. 252/2006 Χ 45.000€ Χ ΦΠΑ 19% = 53.550€.
Συνολικά για κάθε χρόνο παράνομα ανέθεταν απ’ ευθείας 45άρια και κατέβαλαν τα κάτωθι ποσά:

Για το 2006                   690.000€
Για το 2007                   510.000€
Για το 2008                   645.000€
Για το 2009                   510.000€
Για το 2010                   600.000€
Συνολικά δε               2.955.000€

Υπ’ όψιν δε ότι δεν διαθέτουμε στοιχεία για τα έτη 2003,2004 και 2005 (τα οποία στοιχεία παρά τις Εισαγγελικές εντολές αρνείται επιμόνως να μας τα χορηγήσει), καθότι η Βιομηχανία Σαραμάντου από τότε ήταν σε δράση.
Μ’ έναν υπολογισμό και κατά μέσο όρο 500.000€ κατ’ έτος το λιγότερο, για τα έτη 2003, 2004 και 2005, το συνολικό δε ποσό που διέθεσε ο Σαραμάντος στα 8 χρόνια διοίκησης του Δήμου Καλλιθέας, ανέρχεται στο ιλιγγιώδες ποσό των 4.455.000€.
Και οι δύσμοιροι πολίτες της Καλλιθέας αναρωτιούνται γιατί δεν έγιναν έργα στην Καλλιθέα τα τελευταία 8 χρόνια,
Και οι αφελείς πολίτες του Ωραιοκάστρου αναρωτιούνται γιατί ο Σαραμάντος για το 2011 διέθεσε  2.277.000€ για αποπληρωμή παλιών χρεών της Καλλιθέας,  768.000€ για την Μυγδονία και 34.031€!!!! ΜΟΝΟΝ  για το Ωραιόκαστρο.
Οπότε ή ομολογεί ότι το Ωραιόκαστρο δεν έχει ανάγκη από έργα και πληρωμή οφειλών ή ότι συνετελέσθη ωμή κλοπή σε βάρος του Ωραιοκάστρου.
Και οι αντικειμενικοί και δίκαιοι Δημοτικοί Σύμβουλοι Πολυχρονίδης, Κέπετζη κ.λ.π. ψηφίζουν με υπερηφάνεια τις συντελεσθείσες και συντελούμενες παρανομίες του Σαραμάντου.
Και οι πολίτες της Καλλιθέας διαβάζοντας αυτά που έγιναν τα τελευταία αυτά χρόνια στην Καλλιθέα μένουν άφωνοι, και εμβρόντητοι. Θυμούνται τις ψεύτικες υποσχέσεις του Σαραμάντου ότι θα τους βάλει σε δουλειά και ακόμη περιμένουν.

Όπως περιμένουν και πολλοί άλλοι που ακόμη παραμένουν απλήρωτοι.

Σε ότι αφορά την αναφορά του Σαραμάντου στη δήλωση πόθεν έσχες μου, απαντώ:
1)   Όλες οι δηλώσεις είναι κατατιθεμένες από το 1996 μέχρι και σήμερα στον Εισαγγελέα Εφετών, μαζί με όλα τα αντίστοιχα συμβόλαια κτήσης, γονικής παροχής, δωρεάς, αγοράς κ.λ.π.
2)   Παραπέμπω τον Σαραμάντο στη δήλωση που έχω αναρτήσει στο διαδίκτυο προεκλογικά όπου αναγράφονται όλα αναλυτικά (περιουσιακά στοιχεία και εισοδήματα των τριών τελευταίων ετών).

Όμως όταν ένας άνθρωπος υπολείπετε αρχών, αξιών και ήθους, είναι αναμενόμενο ότι θα μετέλθει και θα ανασύρει πρακτικές ανήθικες με μόνο σκοπό την προσπάθεια αποπροσανατολισμού.
Προσπάθησε να εκμεταλλευτεί την παράλειψη αναγραφής απλών κωδικών από τον λογιστή, για να ξεδιπλώσει για μια ακόμη φορά την ποιότητα του χαρακτήρα του.

Είναι ξεκάθαρο ότι ο Σαραμάντος προσπάθησε με δόλο να παραποιήσει τα στοιχεία της δήλωσής μου.

Την ευθύνη φέρει ο αείμνηστος πατέρας μου, Σίμος Μπάτος, ο οποίος όταν αποφάσισε το 1993 να διανείμει την περιουσία του σ’ εμένα, τα αδέλφια μου και τα παιδιά μας, δεν συμβουλεύθηκε τον Σαραμάντο.

Εγώ πάντως δηλώνω και δεσμεύομαι να του μεταβιβάσω τα ακίνητα που προβοκατόρικα λέει ότι απέκτησα κατά την θητεία μου ως Δήμαρχος Ωραιοκάστρου, πλην των δυο ακινήτων που απέκτησα το 1996 το ένα και το 2000 το άλλο.
Εμείς αναμένουμε τις αντίστοιχες δηλώσεις των Δημοτικών Συμβούλων της παράταξής του.
Και βέβαια δεν θα μετρήσουμε τις μικρές αποθηκούλες αλλά ούτε και τις θέσεις παρκινγκ ως ακίνητα, για να λαϊκίσουμε ή για να αποτρέψουμε τους πολίτες από το να παρακολουθούν τα τεκταινόμενα και τα ανδραγαθήματά του στο Δήμο μας.
Για την πλήρη αποκατάσταση της αλήθειας και της έκθεσης του συκοφάντη αναρτώ τη δήλωση με τους κωδικούς.

Τέλος σε ότι αφορά την ανάρτηση της αμαρτωλής λίστας με τις δήθεν αμοιβές που γινόταν στους πρώην Δήμους Ωραιοκάστρου, Μυγδονίας και Καλλιθέας και του νυν Δήμου Ωραιοκάστρου, θα επανέλθουμε για να τον ξεσκεπάσουμε για πολλοστή φορά.

Όμως ο βρεγμένος τη βροχή δεν την φοβάται.


ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΑΤΟΣ
π. Δήμαρχος Ωραιοκάστρου
Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης
«ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ – ΙΣΟΤΙΜΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ»
Λ. Δημοκρατίας & Κομνηνών γωνία
1ος όροφος τηλ.& fax 2310689799
e-mail: batosnik@yahoo.gr




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top