ΑΝΑΦΟΡΑ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
  • Νικολάου Μπάτου του Σίμου, πρώην Δημάρχου Ωραιοκάστρου και νυν Δημοτικού Συμβούλου του διευρυμένου Δήμου Ωραιοκάστρου,  
Δικηγόρου ΑΜ 1727.
Λ. Δημοκρατίας και Κομνηνών γωνία, Ωραιόκαστρο, Θεσσαλονίκης,
Τ.Κ. 57013, ΤΗΛ. 2310689799, 6977593435.

  • Αστερίου Γαβότση του Γεωργίου, πρώην Δημάρχου Μυγδονίας και νυν Δημοτικού Συμβούλου του διευρυμένου Δήμου Ωραιοκάστρου, ιατρού.
Εγνατίας 90, Θεσσαλονίκη, τηλ. 2310276187, 6944275756.

ΠΡΟΣ
1.      Τον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης
2.      Τον Γ. Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης  Μακεδονίας - Θράκης
3.      Το Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης
4.      Τη Γενική Διεύθυνση Οικονομικής Επιθεώρησης
5.      Τον Διευθυντή του Σώματος Δίωξης Οικον. Εγκλημ. (ΣΔΟΕ)
6.      Τον Υπουργό Εσωτερικών
7.      Τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (Μ.Μ.Ε.)
Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης 30/09/2011
ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΛΑΤΟΜΕΙΟΥ
ΜΗ ΤΗΡΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
Στην περιοχή Μεσαίου Καλλιθέας ήδη Δήμου Ωραιοκάστρου Θεσσαλονίκης, λειτουργεί λατομείο αδρανών υλικών. Εξαιτίας του ότι η λειτουργία του εν λόγω λατομείου είναι παντελώς, καταφανώς και για πολλούς λόγους παράνομη -όπως αναλύεται πιο κάτω- το Δημοτικό Συμβούλιο του τότε Δήμου Καλλιθέας (μετά από πολυετείς κινητοποιήσεις των κατοίκων της περιοχής, των οικολογικών οργανώσεων κ.λπ.), έλαβε αποφάσεις που ο Δήμαρχος είχε υποχρέωση να εκτελέσει αλλά ωστόσο δεν εκτέλεσε. Συγκεκριμένα...


Ø  Το Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Καλλιθέας, με την 82/24.05.2006 απόφασή του, αποφάσισε επιλέξει: «Αναθέτει στον δικηγόρο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Ιωάννη (Α.Μ.3467) και εξουσιοδοτεί τον Δήμαρχο Καλλιθέας Σαραμάντο Δημήτριο να προβούν στις απαραίτητες περαιτέρω ενέργειες απέναντι προς κάθε νόμιμη δικαστική αρχή για την νόμιμη ή μη λειτουργία του λατομείου που εκμεταλλεύεται η εταιρία «ΑΤΛΑΣ ΑΒΕΕ» στον οικισμό Μεσαίο του Δημοτικού Διαμερίσματος Μεσαίου».
Ø  Το Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Καλλιθέας, με την 192/17.07.2007 απόφασή του, αποφάσισε επιλέξει: «…Να ακυρωθεί η σύμβαση μίσθωσης που υπέγραψε η πρώην Κοινότητα Μεσαίου και η εταιρία «ΑΤΛΑΣ ΑΒΕΕ» το έτος 1997 και να προβεί ο Δήμος σε δικαστικές ενέργειες για την ακύρωση της άδειας λειτουργίας του λατομείου…»



Ø  Το Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Καλλιθέας, με την 249/09.11.2007 απόφασή του, επαναλαμβάνει την 192/2007 απόφασή του, δηλαδή «…Να ακυρωθεί η σύμβαση μίσθωσης που υπέγραψε η πρώην Κοινότητα Μεσαίου και η εταιρία «ΑΤΛΑΣ ΑΒΕΕ» το έτος 1997 και να προβεί ο Δήμος σε δικαστικές ενέργειες για την ακύρωση της άδειας λειτουργίας του λατομείου…»
Ø  Οι παραπάνω αποφάσεις δεν τις απέστειλαν για έλεγχο ως όφειλαν, στην πρώην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. ````
ΟΙ ΛΟΓΟΙ για τους οποίους το Δημοτικό Συμβούλιο αποφάσισε έτσι, είναι πολλοί και σοβαροί, τυπικοί και ουσιαστικοί και ενδεικτικά:
v Ότι ο νόμος 1428/1984 όπως ισχύει, προβλέπει διάρκεια των μισθώσεων λατομείων αδρανών υλικών το πολύ, κατ’ ανώτατο όριο 30 ετών. Η μίσθωση στην προκειμένη περίπτωση συνήφθη το 1972 (για έκταση 150,030 στρεμ). Επομένως, σε κάθε περίπτωση, η μίσθωση έληξε το 2002. Οποιαδήποτε άλλη συμφωνία ήταν και είναι παράνομη και όφειλε να ακυρωθεί, και να ζητηθεί η απόδοση του χώρου από 01.01.2003. Παρά ταύτα, παράνομα
·           συνεχίζεται  η λειτουργία λατομείου στον χώρο των 150,030 στρ.
·           επεκτάθηκε και λειτουργεί λατομείο σε χώρο (αρχικά 293,155 στρ. και μετά από τροποποίηση) και άλλων 267,685 στρ., κατ’ επίκληση παντελώς άκυρης σύμβασης, που αναφέρονταν στις αντισυνταγματικές διατάξεις του Ν. 2115/1993 (έχουν κριθεί από το ΣτΕ κατ’ επανάληψη, συνεχώς και κατά πάγια νομολογία από το 1995 μέχρι σήμερα αντισυνταγματικές). Πέραν του ότι δεν υφίσταντο οι προϋποθέσεις ούτε αυτών των αντισυνταγματικών, έστω, διατάξεων του νόμου αφού ο χώρος δεν είναι «όμορος».
·           επεκτάθηκε και λειτουργεί λατομείο σε χώρο άλλων 100 στρ, για τον οποίο δεν υπάρχει ούτε μίσθωση, ούτε άδεια εκμετάλλευσης και είναι εκτός λατομικής περιοχής, άρα δεν μπορεί ποτέ να υπάρξει άδεια εκμετάλλευσης.
v  Ότι έχουν προκληθεί ανεπανόρθωτες βλάβες στην σωματική και ψυχική υγεία και την ασφάλεια των κατοίκων των οικισμών Μεσαίου και Ν.Φιλαδέλφειας, εξαιτίας των εκπομπών σκόνης, ρύπων και αερίων στην ατμόσφαιρα, των δονήσεων και του υπερβολικού θορύβου από τις εκρήξεις των φουρνέλων, του θορύβου από τη λειτουργία των μηχανημάτων, σπαστήρων κλπ, και από τη διέλευση μεγάλου αριθμού φορτηγών πλησίον και μέσα από την κατοικημένη περιοχή του οικισμού Μεσαίου,
v  Ότι έχουν προκληθεί σοβαρές αλλοιώσεις στο ήδη βεβαρημένο φυσικό περιβάλλον του οικισμού Μεσαίου αλλά και ρύπανση, με αποτέλεσμα την υποβάθμιση και καταστροφή του φυσικού (χλωρίδα και πανίδα) και οικιστικού περιβάλλοντος της περιοχής και ειδικότερα:
  • έχουν δημιουργηθεί προβλήματα στην υδροδότηση της περιοχής λόγω των δονήσεων, που είχαν συνέπεια την μεταβολή των ρευμάτων και υπόγειων υδροφόρων πηγών,
  • έχουν ανακοπεί οι προοπτικές οικιστικές ανάπτυξης και ήπιας αστικοποίησης του οικισμού Μεσαίου,
  • έχουν προκληθεί δυσμενείς συνέπειες στη ζωή των κατοίκων πέρα από την ποιότητα, και στην οικονομική, πολιτιστική και κοινωνική ζωή των κατοίκων,
  • έχουν δημιουργηθεί σοβαρά προβλήματα σε 67 ακτήμονες κατοίκους που κρίθηκαν δικαιούχοι οικοπέδων, αλλά δεν μπορούν να εκδώσουν άδεια ανοικοδόμησης λόγω των λατομείων.
Ότι η εταιρία έχει παραβεί τον όρο 13 του 1365/1997 μισθωτηρίου συμβολαίου της συμβολαιογράφου Θεσσαλονίκης Αναστ. Γαβριηλίδου κατά τον οποίο «…Η μισθώτρια εταιρία οφείλει να αναλάβει όλες τις σχετικές πρωτοβουλίες



v προκειμένου να τροποποιηθούν όλες οι αναγκαίες μελέτες, για να αναπτυχθεί η εξορυκτική δραστηριότητά της ανατολικότερα από τον οικισμό Μεσαίου…»
v Ότι δεν έχουν εγκριθεί περιβαλλοντικοί όροι μετά την επέκταση στον λατομικό χώρο των 267 στρεμμάτων.
v Ότι η εταιρία δεν τηρεί ούτε τους όρους της παλιάς περιβαλλοντικής μελέτης, π.χ. κατακρημνίζει προς τα κατώτερα επίπεδα τους τεράστιους όγκους της πέτρας που εξορύσσει, ενώ υποχρεούται να τις μεταφέρει με οχήματα κ.α.
v Ότι επανειλημμένα έχουν διαπιστωθεί παραβάσεις των περιβαλλοντικών όρων και έχουν επιβληθεί πρόστιμα στην εταιρεία γι’ αυτό.
v Ότι έγινε αλλαγή του μισθωτή α) κατά παράβαση του όρου 11 του μισθωτηρίου εγγράφου και β) χωρίς απόφαση Νομάρχη και του Δημοτικού Συμβουλίου.
v Ότι στις 15.02.2003 έληξε ο χρόνος καθορισμού λατομικού χώρου (15/6153/30.06.1999 απόφαση Νομαρχίας Θεσσαλονίκης).
v Ότι ο Δικηγόρος Ιωάννης Μ. Κωνσταντίνου, με γνωμοδότηση την οποία απέστειλε στον Δ. Σαραμάντο στις 16.3.2006, γνωμοδότησε ότι:
Α) η διάρκεια της μίσθωσης αλλά και της άδειας εκμετάλλευσης λατομείου είναι 30 έτη (Ν. 1428/1984) και έληξε στις 31.12.2002.
Β) ο Δήμος Καλλιθέας νομιμοποιείται να επιδιώξει την απόδοση των μίσθιων χώρων και την αποβολή της μισθώτριας από αυτούς.
Γ) επικουρικά ο Δήμος Καλλιθέας νομιμοποιείται να καταγγείλει την μισθωτική σύμβαση κατ’ εφαρμογή του όρου 10.

ΠΑΡΑ ΤΑΥΤΑ, ΠΑΡΑ την σοβαρότητα των παραπάνω λόγων, ΠΑΡΑ την ύπαρξη διαδοχικών αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου για προσφυγή στα δικαστήρια και τις αρμόδιες αρχές, ΠΑΡΑ την ύπαρξη της υποχρέωσης του Δημάρχου να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, ο από 01.01.2003 μέχρι και σήμερα Δήμαρχος Δημήτριος Σαραμάντος ΔΕΝ ΠΡΟΕΒΗ σε καμία δικαστική ενέργεια. Από τη 01.01.2003 μέχρι και σήμερα, δηλαδή επί 9 χρόνια σχεδόν, αφήνει και λειτουργεί εντελώς παράνομα το λατομείο, προς βλάβην του κοινωνικού συνόλου και παρά τις αποφάσεις που κατ’επανάληψη έλαβε το Δημοτικό Συμβούλιο και υποχρεούνταν ως Δήμαρχος να εκτελέσει.
Εξάλλου ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΑΣΚΗΣΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ όπως:
Ø  Ουδέποτε προέβη σύμφωνα με τα άρθρα 9 και 10 του 1365/1997 συμβολαίου της συμβολαιογράφου Θεσσαλονίκης Αν. Γαβριηλίδου – Τσάμη, σε ελέγχους των λογιστικών βιβλίων της εκμεταλλεύτριας επιχείρησης, διορίζοντας ταυτόχρονα ορκωτό λογιστή, σε ελέγχους των εγκαταστάσεων για τη διαπίστωση του αν εφαρμόζονται οι περιβαλλοντικές μελέτες για την προστασία και αποκατάσταση του περιβάλλοντος, σε επεμβάσεις και υποδείξεις για τα θέματα των δονήσεων, της σκόνης, του θορύβου,
Ø  Ουδέποτε απαίτησε -κατ’ εφαρμογή του όρου 13 του παραπάνω συμβολαίου- την ανάπτυξη της εξορυκτικής δραστηριότητας ανατολικότερα από τον συνοικισμό Μεσαίου, την εφαρμογή της τεχνικής μελέτης, των περιβαλλοντικών όρων, της έγκρισης επέμβασης και των εντολών και υποδείξεων της Επιθεώρησης Μεταλλείων,
Ø  Ουδέποτε -κατ’ εφαρμογή των όρων 16 και 17 του παραπάνω συμβολαίου- κήρυξε έκπτωτη την εταιρεία ούτε κατάγγειλε τη μίσθωση για παράβαση των όρων της σύμβασης μίσθωσης,
Ø  Ουδέποτε ζήτησε την αναπροσαρμογή του μισθώματος, με βάση τις διατάξεις των άρθρων 288 και 388 ΑΚ, όπως εδικαιούτο και όφειλε,

Ø  Ουδέποτε ζήτησε ανάκληση της 4258/1998 απόφασης του Νομάρχη - άδειας εκμετάλλευσης [που α)διαπιστωμένα είναι παράνομη, αλλά αμφισβητείται πλέον η δυνατότητα ανάκλησής της σήμερα, λόγω παρόδου του “εύλογου χρόνου”, ενώ μπορούσε κάλλιστα να γίνει ανάκληση το 2003, αφού τότε, το 2003, ήταν αναμφισβήτητα εντός ‘‘ευλόγου χρόνου’’ και β)διότι η άδεια εκμετάλλευσης δεν μπορεί να εκτείνεται πέραν της διάρκειας της πράξης έγκρισης περιβαλλοντικών όρων].
Ø  Ουδέποτε ζήτησε ανάκληση της 4258/1998 απόφασης του Νομάρχη, διότι δεν μπορεί η άδεια εκμετάλλευσης να εκτείνεται πέραν της πράξης έγκρισης περιβαλλοντικών όρων,
Ø  Ουδέποτε ζήτησε ανάκληση της άδειας εκμετάλλευσης με βάση το άρθρο 11 Ν. 1428/1984, δηλαδή εξαιτίας του ότι υπάρχει κίνδυνος ζωής και υγείας των εργαζομένων, των περιοίκων και των διερχομένων,
Ø  Ουδέποτε κατήγγειλε τη σύμβαση μίσθωσης, ενώ υπήρχε σοβαρός λόγος καταγγελίας: ότι υπάρχει κίνδυνος ζωής και υγείας των εργαζομένων, των περιοίκων και των διερχομένων,
Ø  Ουδέποτε ζήτησε από τον Επιθεωρητή Μεταλλείων κατά το άρθρο 15 του Ν. 1428/1984 την επιβολή προστίμων στον εκμεταλλευτή για τις παραβάσεις που λαμβάνουν χώρα,
Ειδικότερα, αναφορικά με την μελέτη περιβαλλοντικών όρων ισχύουν τα εξής:
Þ    Το Νομαρχιακό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης με την 28.11.2007 με την υπ’ αριθ. 337/2007 απόφασή του, γνωμοδοτεί ΑΡΝΗΤΙΚΑ ως προς την έγκριση Περιβαλλοντικών όρων για την εκμετάλλευση του Λατομείου Μεσαίου από την ΑΤΛΑΣ ΑΒΕΕ.
Þ    Η απόφαση αυτή τέθηκε σε γνώση του Δήμου Καλλιθέας για τις περαιτέρω ενέργειες.
Þ    Το Υπουργείο Ανάπτυξης και συγκεκριμένα η Επιθεώρηση Μεταλλείων Βορείου Ελλάδος, απέστειλε την 1633 ΠΕ/15.4.2009 επιστολή και στον πρώην Δήμο Καλλιθέας.
Θέμα του εγγράφου: Απαγόρευση εργασιών εκμετάλλευσης του δημοτικού λατομείου αδρανών υλικών στην περιοχή του Δ.Δ. Μεσαίου του Δήμου Καλλιθέας.
Þ    Η επιθεώρηση Μεταλλείων Βορείου Ελλάδος είχε αποστείλει το 2896/12.11.2007 έγγραφο, στο οποίο αναγράφεται με απόλυτη σαφήνεια ότι: όπως προκύπτει από το υπ’ αριθ. πρωτ. 71543/11.10.1999 έγγραφο του ΥΠΕΧΩΔΕ η μελέτη περιβαλλοντικών όρων έχει λήξη την 31.12.2006, χωρίς έκτοτε να εκδοθεί νέα απόφαση έγκρισης περιβαλλοντικών όρων, και καταλήγει ότι: απαγορεύεται η διενέργεια εργασιών εκμετάλλευσης του λατομείου Μεσαίου αδρανών υλικών.
Þ    η Επιθεώρηση Μεταλλείων καλεί τις αρμόδιες υπηρεσίες στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων τους να προβούν στις δέουσες ενέργειες.
Þ    η Επιθεώρηση Μεταλλείων με το 1285/22.6.2009 έγγραφό της καθιστά απολύτως σαφές ότι η άδεια περιβαλλοντικών όρων του λατομείου Μεσαίου έχει λήξει την 31.12.2006 και καλεί τις υπηρεσίες για τις δικές τους ενέργειες.

Ας σημειωθεί ότι παρότι με την 2604/01.02.2011 αίτηση ζητήσαμε αντίγραφο της μελέτης περιβαλλοντικών όρων του λατομείου, ο Δήμαρχος Δημήτριος Σαραμάντος, δεν μας χορήγησε αντίγραφο, αποσιώπησε το γεγονός ότι η μελέτη που υπήρχε έχει λήξει, αποσιώπησε το ότι δεν ανανεώθηκε, και μας παρέπεμψε απλώς σε άλλες υπηρεσίες!!!
Ø  Ουδέποτε απέτρεψε -παρότι όφειλε να αποτρέψει- την μεταβίβαση της χρήσης του Λατομείου από την εταιρία ΑΤΛΑΣ ΑΒΕΕ, σε άλλη εταιρία, την εταιρία LAFARGE. [Σύμφωνα με τον Ισολογισμό της ΑΤΛΑΣ ΑΒΕΕ έτους 2008, η ΑΤΛΑΣ συμμετέχει στο μετοχικό κεφάλαιο της LAFARGE κατά ποσοστό 100% από τις 21/4/2005!!! Παρότι, λοιπόν, η μεταβίβαση του μετοχικού κεφαλαίου ήταν γνωστή στον Δ.Σαραμάντο από 21.04.2005, παραταύτα αυτός ποτέ δεν έφερε το θέμα αυτό στο Δημοτικό Συμβούλιο του πρώην Δήμου Καλλιθέας. Όταν εμείς τον Μάρτιο του 2011ανοίξαμε το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο Ωραιοκάστρου και πιεστικά ζητήσαμε ενημέρωση, τότε ο ίδιος ο Δ. Σαραμάντος δήλωσε ότι το τίμημα της μεταβίβασης αυτής ανήλθε στο ποσό των 12.800.000€.]
Ø  Ουδέποτε απέτρεψε την παραπάνω μεταβίβαση ενώ γνώριζε: α) ότι η σύμβαση μίσθωσης είχε λήξει στις 31.12.2002 (Ν. 1428/1984), β) ότι η μελέτη περιβαλλοντικών όρων είχε λήξει στις 31.12.2006, γ) ότι ο χρόνος καθορισμού λατομικού χώρου έληξε στις 15.03.2003 (Απόφαση Νομάρχη Θεσ/νίκης 15/6153/30.6.1999), δ)ότι η πράξη μεταβίβασης ερχόταν σε αντίθεση με τον όρο 11 του συμβολαίου και δεν ετέθη υπόψη του Δημοτικού Συμβουλίου για λήψη απόφασης.
ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΕΠΙΖΗΜΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
ΤΩΝ ΑΔΡΑΝΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΤΟΥ ΛΑΤΟΜΕΙΟΥ ΜΕΣΑΙΟΥ.

Με τον όρο 7 του 1365/1997 συμβολαίου μίσθωσης προβλέπεται η δωρεάν χορήγηση αδρανών υλικών από την ΑΤΛΑΣ ΑΒΕΕ στον Δήμο για τις ανάγκες του Δήμου και μόνο. Στο συμβόλαιο, βέβαια, δεν αναγράφεται ούτε η ποσότητα ούτε το είδος των υλικών.
Σύμφωνα με τον Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων Ν.3463/2006, άρθρο 103, § 2Θ, η Δημαρχιακή Επιτροπή «αποφασίζει για την αποδοχή κληρονομιών, κληροδοσιών και δωρεών».
Στην συγκεκριμένη περίπτωση, λοιπόν, που η σύμβαση δεν προσδιόριζε το είδος και την ποσότητα των δωρεάν χορηγουμένων υλικών (χιλιάδες τόνοι, τεράστιας αξίας), όφειλε ο κ. Δ. Σαραμάντος, πρόεδρος της Δημαρχιακής Επιτροπής του πρώην Δήμου Καλλιθέας, να εισάγει (με βάση την διάταξη του άρθρου 86 § 1 του Ν. 3463/2006 Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων) ως θέμα στην Δημαρχιακή Επιτροπή του Δήμου, την λήψη απόφασης για αποδοχή δωρεάς, συγκεκριμενοποιώντας το είδος, την ποσότητα, τον προορισμό και τρόπο χρήσης αυτών, ώστε η Δημαρχιακή Επιτροπή να ελέγξει, να εγκρίνει και να αποδεχθεί τα χορηγούμενα υλικά. Διαφορετικά δεν είναι δυνατός ο έλεγχος ούτε του τί λαμβάνει ο Δήμος, ούτε του πώς, για ποιό σκοπό και πού τα χρησιμοποιεί.
Σημαντικό επίσης είναι, ότι κανένα από τα εκατοντάδες τιμολόγια δεν φέρει υπογραφή παράδοσης και παραλαβής στις θέσεις «εκδότης» και «παραλαβών».
Από τις καταστάσεις (που κατορθώσαμε μετά από επίμονες προσπάθειες να λάβουμε), διαπιστώνεται ότι η μισθώτρια εταιρεία ΑΤΛΑΣ ΑΒΕΕ αρχικά και η LAFARGE στη συνέχεια, από 01.01.2006 μέχρι 31.12.2010 χορήγησαν στον τότε Δήμο Καλλιθέας με

224 τιμολόγια, συνολικά 206.000 χιλιάδες τόνους υλικών, αξίας (με βάση τον τιμοκατάλογο της ίδιας της εταιρείας) 1.200.000€ πλέον ΦΠΑ. Συγκεκριμένα:



2006  ΑΤΛΑΣ


ΗΜΕΡ./ ΑΡΙΘ. ΤΙΜΟΛ.
ΛΑΤΟΜΙΚΑ
ΣΚΥΡΟ
ΔΙΑΛΟΓΗΣ
ΑΝΑΜΙΚΤΟ
ΑΜΜΟΣ
ΔΙΑΦΟΡΑ
19/12   -----      8545
549,9
98,6
319
239,9
20,6

31/3     -----      7278
3910,1
512,2
1223,7
239,9


31/12   -----      8621
544,1
102,8
285
65,3
22,5

30/11   -----      8453
688,5
273,3
317,6
318,2


17/11   -----      8374
254,6


224,4


31/10   -----      8288
526,6
62,4
309,7
93,7

28 ΓΑΡΜ 20,90 ΠΕΤΡ ΔΙΑΛ 22,5 ΣΥΝΤ
17/10   -----      8169
2045,8

1377,9
43


17/10   -----      8170
3080,8

238,2

20,7
190,2 ΣΥΝΤΡΙΜΜΑ
30/9     -----      8116
2815,5
21,6
870,5
401,2
21,2

19/9     -----      8023
1120,7
800,2
1435,3
312,3


31/8     -----      7947
3829,1
50,1
1569,3
424,6


31/7     -----      7854
1939,4

297,8
458


19/7     -----      7775
672,5
26,2
798,9
538,8
64
276,9 ΓΑΡΜΠΙΛΙ
16/6    -----       7621
1661,9
1244,6
1302,2
258,8
20,5
77,8 ΣΥΝΤΡΙΜΜΑ 61,7 ΠΕΤΡΑ
30/6    -----       7691
1258,6
40,1
408,4
356,8

275,9  ΣΥΝΤΡΙΜΜΑ
16/5    -----       7474
1396
3494,8
777,4
304,5


31/5    -----       7546
1597,2
575,9
1369,9
338,4
21,4

30/4    -----       7407
4206,2
446,5
1343,3
466,4


14/4    -----       7349
459
25,6
149,1
253,9

855,5 ΑΡΓΟΛΙΘΟΙ
16/2    -----       7048
145,8
84,6
723,1
21,8


28/2    -----       7107
1221,3
106,6
124,9
153,2


31/1    -----       6992
539,6

76,2
190,8


16/1    -----       6939
654,7

221,1
63,4


ΣΥΝΟΛΟ ΑΔΡΑΝΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΤΟΝΝΟΙ
35117,9
7966,1
15538,5
5767,3
190,9
1809,4




2007  ΑΤΛΑΣ


ΗΜΕΡ./ ΑΡΙΘ. ΤΙΜΟΛ.
ΛΑΤΟΜΙΚΑ
ΣΚΥΡΟ
ΔΙΑΛΟΓΗΣ
ΑΝΑΜΙΚΤΟ
ΑΜΜΟΣ

ΔΙΑΦ

31/12   -----      10551
254,8





18/10   -----      10474
1145,7
90
102
21,1


16/11   -----      10274
2785,4
295,6
51,7
275,6
31,1

17/10   -----      10090
1046,6

62,1
194,3


31/10   -----      10181
2844,1
52

196,8
21,5

30/09   -----      10003
986,3


208,1


31/8    -----        9769
3257,7
322,3
53,9
88,1


31/8    -----        9770
2668
173,2
229,7
531,2


17/9    -----        9913
1462,3
678

509,6


16/7    -----        9638
375,9

49,5
168,3


31/7    -----        9715
398,5
480,2
20
186,6


30/6    -----        9560
450,8
19,2
69,3
213,3


19/6    -----        9486
1290,4

21,8
398,1


31/5    -----        9416
304,1
21,7
59,4
357
22,1

30/4    -----        9268
1909,2


216,4


17/5    -----        9347
543,7
77
270,4
342,5


31/3    -----        9123
2731,5
250
161,2
207,2


16/4    -----        9194
845,2

87,8
189,2


19/3    -----        9045



194,1


28/2    -----        8968
20,4


107,3


 


06/2    -----        8830


40,9
64


20/2    -----        8891



190,4


31/1    -----        8759
57,2





17/1    -----        8681
281,1

14,1
22,4


ΣΥΝΟΛΟ ΑΔΡΑΝΩΝ ΥΛΙΚΩΝ - ΤΟΝΝΟΙ
25658,9
2459,2
1293,8
4881,6
74,7







 2008
ΑΤΛΑΣ



ΗΜΕΡ./ ΑΡΙΘ. ΤΙΜΟΛ.
ΛΑΤΟΜΙΚΑ
ΣΚΥΡΟ
ΔΙΑΛΟΓΗΣ
ΑΝΑΜΙΚΤΟ
ΔΙΑΦ
31/12   -----      12518
277,9




18/12   -----      12422
868,1
255,2



18/11   -----      12233
823,3


106,2

30/11   -----      12328
623

63,3


31/10   -----      12142
545,6




17/10   -----      12029
1097,3
42,6

21,7

30/9    -----       11938
254,5
21
41,7
106,4

17/9    -----       11850
254,3

151,1
209,3

31/8    -----       11770
620,6

191,6
322,3

31/7    -----       11682
1285
118,5
371,5
86,2

17/7    -----       11601
302,5

303,5
44,4

30/6    -----       11517
620,3

21,2
170,6
21,3 ΑΜΜΟ
17/6    -----       11432
975,9

21,2
157,7

31/5    -----       11351
1276,8

89,6
309,8

19/5    -----       11269
20,4




30/4    -----       11200
2872,5
21,8
21,2
46,3

17/4    -----       11125
1828,7
20,8
257,4
169,2
211,9 ΑΡΓΟΒ
31/3    -----       11052
3771,2
66,4
132,9
352,6

17/3    -----       10963
150,4


42,9

29/2    -----       10870



22,5

18/2    -----       10781
109


21

31/1    -----       10684
826,8

21


17/1    -----       10610
310,8

20,5


ΣΥΝΟΛΟ
19714,9
546,3
1707,7
2189,1
233,2





2009 ΑΤΛΑΣ





ΗΜΕΡ./ ΑΡ. ΤΙΜΟΛ.
ΟΔΟΠΟΙΙΑ
ΣΚΥΡΟ
ΔΙΑΛΟΓΗΣ
ΑΜΜΟΣ
ΛΑΤΟΜΙΚΑ
ΑΛΛΑ
31/12     ----      2011

247,58


327,55

21/12     -----     1984

315,91


1053,86

21/12     -----     1910




24,37
24,37 ΧΑΛΙΚΙ
21/12     -----     1911




440,26

30/11     -----     1806

1283,88


3548

30/11     -----     1805




42,8

30/11    -----      1804





212,18 ΑΜΜΟΧΑΛΙΚΟ
30/11    -----      1803




85,42

25/11    -----      1711

124,76


246,58




2010

ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

ΑΠΟΦ. ΔΗΜΑΡΧΙΑΚ.

ΟΙΚΙΣΜΟΣ

3/2010
34/2010
ΠΕΝΤΑΛΟΦΟΣ
4/2010
35/2010
ΝΕΟΧΩΡΟΥΔΑ
19/2010
72/2010
Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
33/2010
130/2010
ΜΕΣΑΙΟ
54/2010
174/2010
ΜΟΝΟΛΟΦΟΣ
56/2010
176/2010
ΠΕΤΡΩΤΟ

Ταυτόχρονα με τα παραπάνω 30 μικροέργα, εκτέλεσε μελέτες:
 α) «Συντήρηση αγροτικής οδοποιίας οικισμού Νεοχωρούδας του Δήμου Καλλιθέας» αξίας 43.771,47€, αρ. μελέτης 90/2009 (απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου 17/2010 για έγκριση 1ου Ανακεφαλαιωτικού πίνακα εργασιών),
β) «Συντήρηση ανακατασκευή αγροτικής οδοποιίας Δ/Δ Δήμου Καλλιθέας», αξίας 393.600€, αρ. μελέτης 196/2010 (απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου 143/2010).
Δηλαδή
  • προέβη σε κατάτμηση έργου, αφού ενώ το έργο αγροτικής οδοποιίας είναι ένα, το εμφάνιζε αφ’ ενός με τη μορφή πολλών μικροέργων που εκτελούνταν ταυτόχρονα και με τις υπό στοιχεία α΄ και β΄ συνολικού ποσού 645.000€ περίπου,
  • δεν χρησιμοποίησε τα υλικά τα οποία έλαβε δωρεάν από το λατομείο, αλλά επιβάρυνε τον Δήμο με αξία (αγορά) άλλων υλικών και
  • κατέστησε αδύνατο τον έλεγχο διαχείρισης της ποσότητας των 206.000 τόνων υλικού αξίας πλέον του 1.489.404,90 ευρώ που παρέλαβε ο Δήμος Καλλιθέας από το λατομείο Μεσαίου.
Με τις ενέργειες αυτές ζημίωσε εν γνώσει πολλαπλά τον Δήμο.
ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΜΙΣΘΩΣΗ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΕΡΓΟΥ
Κατά τον (ίδιο παραπάνω) όρο 7 του μισθωτηρίου συμβολαίου 1365/18.07.1997, «η μισθώτρια οφείλει να χορηγεί δωρεάν αδρανή υλικά και την χρήση μηχανημάτων για την εκτέλεση έργων στους συνοικισμούς της Κοινότητας Μεσαίου, Πετρωτό, Μονόλοφο» (που μετέπειτα μετονομάσθηκαν και αποτέλεσαν τον «Δήμο Καλλιθέας»).
Ωστόσο, κάθε χρόνο ο τότε Δήμαρχος Καλλιθέας Δημ. Σαραμάντος, προέβαινε σε προκήρυξη για μίσθωση φορτηγών αυτοκινήτων για τη μεταφορά των υλικών και για άλλες εργασίες του Δήμου. Περιέργως, μάλιστα, όλοι οι διαγωνισμοί, κάθε χρόνο, κηρύσσονταν άγονοι. Στη συνέχεια, προέβαινε σε αναθέσεις σε διάφορους ιδιοκτήτες φορτηγών και μηχανημάτων έργου. Τέλος, η μεταφορά των υλικών γινόταν σε άγνωστους προορισμούς και άγνωστους χρήστες. Ο Δήμος πλήρωνε για το σκοπό αυτό ποσό πλέον των 180.000 € κάθε χρόνο, όπως προκύπτει από τις αποφάσεις Δημαρχιακής Επιτροπής 2006 – 2010 και τον - μοναδικό απολογισμό που μας χορηγήθηκε- του έτους 2009.
Οι δαπάνες αυτές επιβάρυναν και ζημίωναν κάθε χρόνο καταχρηστικά και παράνομα τον Δήμο καθότι –όπως προαναφέρθηκε- με βάση τον όρο 7 του μισθωτηρίου συμβολαίου 1365/18.07.1997 «η μισθώτρια οφείλει να χορηγεί δωρεάν αδρανή υλικά και την χρήση μηχανημάτων για την εκτέλεση έργων στους συνοικισμούς της Κοινότητας Μεσαίου, Πετρωτό, Μονόλοφο» δηλαδή μπορούσε να χρησιμοποιεί δωρεάν (εκτός από τα υλικά) και τα μηχανήματα της μισθώτριας του λατομείου.
Ευλόγως, λοιπόν, τίθενται τα ερωτήματα:
Α) γιατί δεν διεκδίκησε τη χρήση των μηχανημάτων από την ΑΤΛΑΣ ΑΒΕΕ,
Β) γιατί επιβάρυνε και ζημίωνε τον Δήμο με ποσό των 180.000€ και πλέον κάθε χρόνο για μίσθωση μηχανημάτων,
Γ) ποιοι ήταν οι αποδέκτες και οι χρήστες των αδρανών υλικών 205.000 τόνων !!!, αφού ποτέ δεν χρησιμοποιήθηκαν για τις ανάγκες του Δήμου, καθότι ουδέποτε η αρμόδια Δημαρχιακή Επιτροπή απεδέχθη τα δωρηθέντα υλικά με βάση το άρθρο 103 § 2 Θ, του Ν. 3463/2006.
Υπάρχουν πληροφορίες ότι όλα αυτά τα χρόνια, πολίτες της περιοχής προμηθεύονται με υλικά του Λατομείου Μεσαίου που προορίζονταν αποκλειστικά και μόνο, για τις ανάγκες του Δήμου.

ΜΕΤΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ

Ο κ. Σαραμάντος (επικουρούμενος προφανώς από ορισμένους συνεργάτες του) ενήργησε κατ’ επανάληψη και σε πολλά επίπεδα με δόλο και με προφανή σκοπό την οικονομική ζημία του Δήμου, προς όφελος του ιδίου ή των ιδίων ή (και) τρίτων, καταστρατηγώντας τις διατάξεις του νόμου, διαπλεκόμενοι μεταξύ τους ή και με άλλους και καταχρώμενοι το δημοτικό χρήμα.
Ακόμη και σήμερα συνεχίζεται η καταχρηστική λειτουργία του λατομείου και η παράνομη λήψη και διάθεση χιλιάδων τόνων αδρανών υλικών από το Λατομείο του Μεσαίου προς άγνωστο προορισμό, χωρίς -ούτε καν- ο κ. Δ.Σαραμάντος, πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Ωραιοκάστρου, να εισάγει (παρότι οφείλει με βάσει την διάταξη του άρθρου 72 § Η του Ν. 3852/2010) ως θέμα στην οικονομική Επιτροπή του Δήμου, την λήψη απόφασης για αποδοχή δωρεάς, συγκεκριμενοποιώντας το είδος, την ποσότητα, τον προορισμό και τρόπο χρήσης αυτών.
Σημειωτέον ότι με την 3457/2009 απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Θεσσαλονίκης, οι Δημήτριος Σαραμάντος του Κων/νου, Δήμαρχος και Γεώργιος Λαζαρίδης του Χαρίτωνος, Αντιδήμαρχος του πρώην Δήμου Καλλιθέας, κηρύχθηκαν ένοχοι και καταδικάστηκαν με ποινή φυλάκισης δώδεκα μηνών έκαστος διότι προμήθευσαν υλικά του λατομείου που προορίζονταν για τις ανάγκες του Δήμου, σε ιδιώτη συγγενή του Γεωργίου Λαζαρίδη. Το δικαστήριο διαπίστωσε ότι οι Δημήτριος Σαραμάντος και Γεώργιος Λαζαρίδης με την συνδρομή άλλων, από κοινού και με κοινό δόλο ενεργούντες, με περισσότερες από μία πράξεις που συνιστούν εξακολούθηση του ιδίου εγκλήματος, με πρόθεση, παρέβησαν τα καθήκοντα της υπηρεσίας τους με σκοπό να προσπορίσουν σε άλλον παράνομο όφελος, σε βάρος του Δήμου. Διαπίστωσε ότι προέβησαν σε λήψη απροσδιόριστης ποσότητας αδρανών υλικών από το λατομείο του Μεσαίου όχι για έργα του Δήμου, όπως προβλέπει η σύμβαση και όπως όφειλαν, αλλά παράνομα, για ιδιωτική χρήση, χωρίς να έχουν τέτοιο δικαίωμα. Καταδικάστηκαν δηλαδή ήδη για ένα περιστατικό που συνέβη το 2005, (όχι για το σύνολο των παράνομων πράξεων όλων των ετών που αναφέρονται στην  παρούσα).
ΕΠΕΙΔΗ ενώ με την 2604/01.02.2011 αίτηση ζητήσαμε από τον Δήμαρχο να μας χορηγήσει αντίγραφο της μελέτης περιβαλλοντικών όρων του λατομείου, αυτός αποσιώπησε ότι αυτή που υπήρχε έχει λήξει, δεν μας χορήγησε αντίγραφο, αποσιώπησε ότι δεν ανανεώθηκε, και μας παρέπεμψε απλώς σε άλλες υπηρεσίες!!!
ΕΠΕΙΔΗ παράνομα ο Δ. Σαραμάντος, πρώην Δήμαρχος Καλλιθέας (2003 – 2010) και νυν Δήμαρχος Ωραιοκάστρου, α) αρνείτο επί μήνες την παράδοση σχετικών με τις παραπάνω πράξεις αιτούμενων εγγράφων ενώ είχε υποχρέωση βάσει του Ν. 3852/2010 (άρθ. 69 § 3) να τα χορηγήσει εντός μηνός. Μετά την 1879/02.05.2011 εντολή του Εισαγγελέα, και μετά την εντολή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης (έγγραφο 28489/13.05.2011), μόλις στις 02.06.2011, εντελώς επιλεκτικά, μας παρέδωσε μόνον ένα μέρος από τα αιτηθέντα και πάλι με σημαντικές ελλείψεις. Σημειώνω ότι στις 04.05.2011 με το 10989/04.05.2011 έγγραφό του, ο Δ.Σαραμάντος, προσπάθησε να εξαπατήσει και την Εισαγγελέα Πρωτοδικών (κ.Παλιούρα), ισχυριζόμενος ότι δήθεν μας παρέδωσε τα αιτούμενα έγγραφα, ενώ αναφερόταν εν γνώσει του και με δόλο σε άλλα έγγραφα, β) καταστρατήγησε συστηματικά και κατ’ επανάληψη πληθώρα διατάξεων του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, γ) εξαπάτησε θεσμικά όργανα της αυτοδιοίκησης, δ) εξαπάτησε Δημόσιες Υπηρεσίες, ε) και το σπουδαιότερο: επέφερε μεγάλη οικονομική ζημία στον πρώην Δήμο Καλλιθέας κατά την οκταετή διοίκηση από αυτόν και ορισμένους συνεργάτες του, και την συνολικά αδιαφανή διαχείριση, που γεννά σοβαρότατα ερωτήματα για οικονομικά συμφέροντα και οφέλη.
ΕΠΕΙΔΗ υπάρχουν βάσιμες υποψίες-πληροφορίες ότι όλες αυτές οι παράνομες πράξεις και παραλήψεις αποτελούν συγκάλυψη παρανομιών με αντάλλαγμα μεγάλο χρηματικό ποσό κατατεθειμένο στην Τράπεζα Ντόιτσε Μπανκ, επ’ ονόματι του Κυριάκου Δούμπαλα του Σταύρου, Προέδρου Δημοτικού Συμβουλίου του πρώην Δήμου Καλλιθέας, γεγονός που πρέπει να διερευνηθεί νόμιμα με άρση του τραπεζικού απορρήτου και εφόσον διαπιστωθεί η αλήθεια, να προβούν όλες οι αρμόδιες αρχές στις δέουσες ενέργειες.
ΕΠΕΙΔΗ κατά το άρθρο 58 του Ν. 3852/2010 (και με ανάλογη διατύπωση του άρθρου 86 § 1 του Ν. 3463/2006 Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων) «Ο Δήμαρχος προασπίζει τα τοπικά συμφέροντα και ασκεί τα καθήκοντά του με γνώμονα τη διασφάλιση της ενότητας της τοπικής κοινωνίας. Ειδικότερα ο Δήμαρχος: α) Εκπροσωπεί το Δήμο στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή, β) Εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού ΣυμβουλίουΗ μη εκτέλεση των αποφάσεων αυτών συνιστά πειθαρχική παράβαση καθήκοντος….»
ΕΠΕΙΔΗ κατά το άρθρο 142 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων «1. Στους Δημάρχους… επιβάλλεται η πειθαρχική ποινή της αργίας. 2. Ο Γενικός Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης μπορεί να επιβάλλει στα πρόσωπα αυτά την ποινή της αργίας έως 6 μηνών, αν έχουν διαπράξει σοβαρή παράβαση καθηκόντων τους… από δόλο ή βαριά αμέλεια».
ΕΠΕΙΔΗ είναι ήδη αποδεδειγμένο ότι ο Δήμαρχος Καλλιθέας και νυν Ωραιοκάστρου Δημήτριος Σαραμάντος δεν εκτέλεσε τις παραπάνω αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, σύμφωνα με τις οποίες όφειλε, είχε εντολή, να προσφύγει στα Δικαστήρια για διεκδίκηση των δικαιωμάτων του Δήμου και των δημοτών. Η παράλειψη αυτή οφείλεται σε δόλο ή σε κάθε περίπτωση και εντελώς επικουρικά σε βαριά αμέλεια. Η μη εκτέλεση των αποφάσεων αυτών συνιστά σοβαρή πειθαρχική παράβαση καθήκοντος που τιμωρείται με πειθαρχική ποινή.
ΕΠΕΙΔΗ ο Γενικός Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης οφείλει ΑΜΕΣΑ να παρέμβει για την εφαρμογή των διατάξεων του Ν. 3852/2010, άρθρ. 72 §Η, για να σταματήσει επί τέλους η συνεχιζόμενη παράνομη λειτουργία του λατομείου και η με παράνομο τρόπο λήψη και διαχείριση χιλιάδων τόνων υλικών από τον Δ. Σαραμάντο.
ΕΠΕΙΔΗ ο Δημήτριος Σαραμάντος κατά παράβαση του Ν. 3463/2006 άρθρ. 103, § 2Θ, δεν εισήγαγε στη Δημαρχιακή Επιτροπή ως όφειλε «θέμα αποδοχής των δωρηθέντων αδρανών υλικών» από το Λατομείο Μεσαίου, 206.000 τόνων!!!.
ΕΠΕΙΔΗ ο Δημήτριος Σαραμάντος κατά παράβαση της Εισαγγελικής Εντολής, μέχρι και σήμερα δεν μας παρέδωσε στοιχεία για τα έτη 2003, 2004 και 2005.
ΕΠΕΙΔΗ ο Δημήτριος Σαραμάντος ενέργησε κατά παράβαση του άρθρο 22 παρ.1 ν.3274/2004 που απαγορεύει την κατάτμηση δημοτικών έργων.
ΕΠΕΙΔΗ τα περιστατικά που αναπτύχθηκαν στην παρούσα συνιστούν από ποινική άποψη παράβαση καθήκοντος σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 259 Π.Κ., παράβαση του νόμου για το ξέπλυμα βρώμικου χρήματος και άλλα σοβαρά ποινικά αδικήματα.
ΕΠΕΙΔΗ εξάλλου ο εν λόγω Δ. Σαραμάντος τέλεσε σε βάρος του Δήμου και το έγκλημα της απιστίας, το οποίο προβλέπεται από το άρθρο 390 ΠΚ., αφού με γνώση ζημίωσε και ζημιώνει την περιουσία του Δήμου, της οποίας έχει τη διαχείριση.
Το δε συνολικό ποσό με το οποίο ζημιώθηκε ο Δήμος ανέρχεται για τα έτη 2006 – 2010 σε:
Α) ποσό 1.490.154,73€ περίπου από το σύνολο των δωρηθέντων υλικών,
Β) ποσό 900.000€ περίπου από τη μίσθωση φορτηγών και μηχανημάτων,
Γ) για τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν στα έργα αγροτικής οδοποιίας (ύψους 645.000€) ποσό σε ποσοστό 1/3 περίπου, δηλαδή 215.000€ περίπου.
Σύνολο υπολογιζόμενης ζημιάς 2.605.000€ περίπου.
ΕΠΕΙΔΗ κατά το άρθρο 141 του ν.3463/2006 με τίτλο Αστική ευθύνη και σε συνδυασμό με τις διατάξεις του άρθρου 232 του ν.3852/2010:
« 1. Οι δήμαρχοι, … οφείλουν να αποζημιώσουν το Δήμο ή την Κοινότητα για κάθε θετική ζημία, που προξένησαν εις βάρος της περιουσίας τους από δόλο ή βαριά αμέλεια…
 2. Η ζημία καταλογίζεται στα πρόσωπα αυτά με αιτιολογημένη πράξη τριμελούς ελεγκτικής επιτροπής, που συγκροτείται στην έδρα κάθε νομού ή νομαρχίας με απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας και αποτελείται…»
Πρέπει λοιπόν, να εκδοθεί πράξη καταλογισμού σε βάρος του Δημήτριου Σαραμάντου, πρώην Δήμαρχου Καλλιθέας και νυν Ωραιοκάστρου και τυχόν συνεργατών του, ώστε να αποζημιώσει τον Δήμο για την τεράστια ζημία που προξένησε σε βάρος του  από δόλο, και εντελώς επικουρικά, από βαριά αμέλεια.

ΕΠΕΙΔΗ είναι παγκοίνως, γνωστό ότι η κακή οικονομική κατάσταση της Χώρας μας και κάποιων Δήμων ειδικότερα οφείλεται στην μη χρηστή και μη ορθολογική διαχείριση των οικονομικών τους, στη μη σύννομη αξιοποίηση τους και στη μη τήρηση των νόμων και των διατάξεων του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων.

ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥΣ

ΖΗΤΟΥΜΕ να προβούν όλες οι αρμόδιες αρχές και υπηρεσίες στις δέουσες ενέργειες, ώστε να παύσει η κατάφορα και πολλαπλά παράνομη αυτή κατάσταση παράνομης λειτουργίας του λατομείου, αδιαφανούς διαχείρισης, κατάχρησης δημοσίου χρήματος και οικονομικής ζημίας σε βάρος του Δήμου και σε βάρος του κοινωνικού συνόλου και των πολιτών.


Θεσσαλονίκη 30/09/2011
Υπογραφές
    1. Νικόλαος Μπάτος

    1. Αστέριος Γαβότσης

Μάρτυρες προτείνουμε τους:

  • Χρήστος Τερζής του Δημητρίου, πρώην Δήμαρχος Δήμου Καλλιθέας και νυν Δημοτικός Σύμβουλος  του διευρυμένου Δήμου Ωραιοκάστρου.
      Τηλ. 6972219595.
  • Γεώργιος Τσολάκης του Βασιλείου, πρώην Πρόεδρος Κοινότητας Πενταλόφου και πρώην Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Καλλιθέας, κάτοικος Πενταλόφου Δήμου Ωραιοκάστρου. Τηλ. 6994671460.
  • Δημήτριος Σπυρόπουλος του Πάτροκλου, πρώην Δημοτικός Σύμβουλος του πρώην Δήμου Καλλιθέας, κάτοικος Πενταλόφου Δήμου Ωραιοκάστρου. Τηλ. 6946790748.

Προσκομιζόμενα και επικαλούμενα συνημμένα έγγραφα.
1.             1879/2.5.2011 Εισαγγελική Εντολή
2.             28489/13.5.2011 Εντολή Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης
3.             10989/4.5.2011 έγγραφο Δ. Σαραμάντου
4.             3457/2009 Απόφαση Τριμελούς Εφετείου Θεσσαλονίκης
5.             82/24.5.2006 Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου Δ. Καλλιθέα
6.             192/17.7.2007 Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου Δ. Καλλιθέα
7.             249/9.11.2007 Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου Δ. Καλλιθέα
8.             1365/1997 Μισθωτήριο Συμβόλαιο
9.             Ισολογισμός ΑΤΛΑΣ ΑΒΕΕ
10.         15/6153/30.6.1999 Απόφαση Νομάρχη Θεσσαλονίκης
11.         4258/1998 Απόφαση Νομάρχη Θεσσαλονίκης
12.         337/2007 Απόφαση Νομαρχιακού Συμβουλίου
13.         1633 Π.Ε./15.4.2009 Επιστολή Επιθεώρησης Μεταλλείων
14.         2896/12.11.2007 Επιστολή Επιθεώρησης Μεταλλείων
15.         71543/11.10.1999 έγγραφο ΥΠΕΧΩΔΕ
16.         1285/22.6.2009 Επιστολή Επιθεώρησης Μεταλλείων
17.         Η από 16.3.2006 γνωμοδότηση του δικηγόρου Ιωάννη Μ. Κωνσταντίνου
18.         Τιμολόγια υλικών ετών 2006 έως 2010.
19.         2604/1.2.2011 αίτησή μας για χορήγηση στοιχείων
20.         Απαντητική Δ. Σαραμάντου στην 6834/2011 αίτησή μας
21.         30 αποφάσεις της Δημαρχ. Επιτρ. για ανάθεση αγροτικής οδοποιίας
22.         Αποφάσεις Δημαρχ. Επιτρ. για μελέτες μικροέργων οδοποιίας.
23.         Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου Καλλιθέας 17/2010
24.         Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου Καλλιθέας 143/2010
25.         Αποφάσεις μίσθωσης φορτηγών. 




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top