Η νέα αύξηση θα φέρει τη φορολογική επιβάρυνση στο 90% της τιμής του προϊόντος, τόνισε ο αντιπρόεδρος της Παπαστράτος, Ιάκωβος Καργαρώτος. Στα 7,9 εκατ. τα κέρδη του 2015.


Αποσταθεροποίηση της αγοράς με εντελώς αμφίβολη απόδοση για τα δημόσια έσοδα προβλέπει η διοίκηση της Παπαστράτος, από την υπέρογκη αύξηση της φορολογίας το 2017. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της, η μέση επιβάρυνση ανά πακέτο τσιγάρων θα ανέλθει στα 45 λεπτά, ποσό διπλάσιο από την πρόβλεψη της κυβέρνησης η οποία υπολογίζει τη μέση αύξηση μεταξύ των 22-26 λεπτών.

Όπως ανέφερε ο αντιπρόεδρος της επιχείρησης Ιάκωβος Καργαρώτος, η νέα αύξηση θα φέρει τη φορολογική επιβάρυνση στο 90% της τιμής του προϊόντος, ποσοστό το οποίο χαρακτήρισε «πέραν κάθε λογικής».

Σύμφωνα με τον ίδιο, σήμερα το περιθώριο ανά πακέτο τσιγάρων για όλη την αλυσίδα της αγοράς διαμορφώνεται στα 60 λεπτά, ενώ με την αύξηση της φορολογίας, αν δεν υπάρξει αύξηση των τιμών στη λιανική, το μέσο ποσοστό θα κατέλθει στα 38 λεπτά, ποσό το οποίο καθιστά την αγορά ζημιογόνα. Συνεπώς, εξήγησε, προκειμένου να ισορροπήσει η αγορά, το μέσο περιθώριο θα πρέπει να ανέλθει στα 61 λεπτά, κάτι που συνεπάγεται την παραπάνω αύξηση.

Η επιχείρηση συνεπώς ζητάει την ισόρροπη μείωση των φορολογικών συντελεστών, σταθερό φορολογικό πλαίσιο, το οποίο, όπως εξήγησε, βοήθησε στη σταθεροποίηση της αγοράς κατά την τριετία 2013-2015 και την οδήγησε σε συγκράτηση μεριδίων της. Επίσης ζητά εντατικοποίηση των ελέγχων κατά του λαθεμπορίου, για το οποίο αναγνώρισε ότι έχει υπάρξει πρόοδος.

Σε ό,τι αφορά στα οικονομικά αποτελέσματα της επιχείρησης, το 2015 ήταν η δεύτερη κερδοφόρα χρήση, με τα προ φόρων κέρδη της να διαμορφώνονται στα 7,9 εκατ. ευρώ έναντι 3,7 εκατ. ευρώ το 2014 (αύξηση 115,6%). Ο κύκλος εργασιών της επιχείρησης (με τους φορους) ανήλθε στο 1,349,9 δισ. ευρώ έναντι 1,305,1 δισ. ευρώ το 2014 (αύξηση 3%) ενώ ο προ φόρων κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 274,2 εκατ. ευρώ έναντι 202 εκατ. ευρώ το 2014, παρουσιάζοντας αύξηση 35,5% και υποδεικνύνοντας τη στρέβλωση που δημιουργεί η φορολογία στην ανάπτυξη της εταιρείας.

Το 55% των πωλήσεών της το 2015 αφορούσε εξαγωγές, γεγονός που χαράσσει τη στρατηγική της και για τα επόμενα χρόνια. Δεδομένων των προβλημάτων στην εσωτερική αγορά, η εταιρεία στρέφεται στο εξωτερικό όπου ήδη τιμολογεί σε 33 αγορές. Διεκδικεί δε περισσότερες αγορές, έχοντας και ικανή παραγωγική δραστηριότητα.



ΠΗΓΗ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top