Δήλωση Πέτρου Αταμιάν:
 Στις αρμόδιες δικαστικές (Εισαγγελία Θεσσαλονίκης) και αστυνομικές (Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος) αρχές προσήλθα σήμερα για το ζήτημα της συκοφαντικής δυσφήμισης εις βάρος μου και εις βάρος της οικογένειας μου με τη διακίνηση ηχητικού αρχείου στο οποίο αναφέρονται ασύστολα ψεύδη για τη θρησκευτική μου υπόσταση.

Οι αρμόδιες δικαστικές και αστυνομικές αρχές θα προβούν στις προσήκουσες ενέργειες για εντοπισμό των υπαιτίων και στην κατά το νόμο τιμωρία τους.
Εγώ και η οικογένεια μου έχουμε στοχοποιηθεί από ρατσιστικούς κύκλους που στόχο έχουν την πολιτική μου εξόντωση και την ανακοπή της πορείας μου με στόχο τη νίκη στις εκλογές της 8ης Οκτωβρίου.
Προσπαθούν να σπιλώσουν την υπόληψη μου και να θίξουν με ασύστολα ψεύδη και συκοφαντίες την θρησκευτική μου υπόσταση. Η ανοίκεια αυτή επίθεση στο πρόσωπο μου και απέναντι στα μέλη της οικογένειας μου αναδεικνύει ότι υπάρχει ένα σχέδιο που υλοποιείται εδώ και καιρό για τη χειραγώγηση του εκλογικού σώματος ενόψει των εκλογών.
Το τελευταίο χρονικό διάστημα αυτό το σχέδιο έγινε ξεκάθαρο και οι «μάσκες έπεσαν».
Έθεσα όλα τα στοιχεία που είχα για όλα τα παραπάνω στη διάθεσή του Εισαγγελέα και είμαι απόλυτα σίγουρος ότι η Δικαιοσύνη θα επιτελέσει το καθήκον της.
Καλώ όλους τους υγιώς σκεπτόμενους πολίτες του Δήμου Ωραιοκάστρου να αντισταθούν σε όσους θέλουν να δηλητηριάσουν τη ζωή και την κοινωνία μας.
Προχωράμε Μαζί για τον Τόπο μας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top