ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ


Ονομάζομαι Τεζαψίδου Φωτεινή. Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη το 1972. Προέρχομαι από οικογένεια προσφύγων από τον Πόντο και την Κωνσταντινούπολη. Κάτοικος Ωραιοκάστρου επί 26 χρόνια.
Απόφοιτη ενιαίου λυκείου Ωραιοκάστρου.
Επαγγελματική δράση:
Μετά το λύκειο αποφάσισα να ασχοληθώ με το επάγγελμα του πατέρα και του προ προ πάππου μου, τη χρυσοχοεία. Είμαι η 5η γενιά που συνεχίζει με πάθος και αφοσίωση την κατασκευή και εμπορία κοσμημάτων. Διατηρώ κατάστημα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης το οποίο βρίσκεται εκεί από το 1970.
Εγώ προσωπικά είμαι ήδη 20 χρόνια στο εμπόριο το οποίο αγαπάω και υπηρετώ.
Με τις ιδέες μου θα ήθελα να βοηθήσω και την τοπική αγορά του Ωραιοκάστρου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

«Πιστεύω ακράδαντα ότι με τα νέα δεδομένα του Καλλικρατικού Δήμου χρειαζόμαστε νέο αίμα και ανθρώπους που έχουν διάθεση για δουλειά και όρεξη να φτιάξουν ένα καλύτερο μέλλον για όλους μας.
Είμαι ένα άτομο που οραματίζεται ένα νέο Ωραιόκαστρο για ένα καλύτερο αύριο».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top