Με αφορμή την απόφασή μου να κατέβω στις επερχόμενες εκλογές στο Τοπικό Συμβούλιο Νεοχωρούδας με τον συνδυασμό του Νικόλαου Μπάτου σας παραθέτω ένα σύντομο βιογραφικό μου. Ονομάζομαι Τσουλφά Μελίνα. Γεννήθηκα στο Σουχούμι(Γεωργία) στις 13 Νοεμβρίου 1983, το 1989 εγκαταστάθηκα μαζί με την οικογένεια μου στην Ελλάδα και από το 1995 μέχρι σήμερα κατοικώ στη Νεοχωρούδα.

Τελείωσα Δημοτικό και Γυμνάσιο στη Νεοχωρούδα και Λύκειο στα Διαβατά. Σπούδασα στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και είμαι πτυχιούχος της Ελληνικής Φιλολογίας. Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου δούλεψα ως ιδιωτική υπάλληλος και από το 2008 με την απόκτηση του πτυχίου μου δουλεύω με υπευθυνότητα και σύνεση παραδίδοντας ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου. Έχω τρία αδέρφια, την Κική ,πτυχιούχο της Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας ,την Ελένη, κάτοχο πτυχίου 1ου Τ.Ε.Ε Σίνδου και τον Αλέξη, τελειόφοιτο τμήματος Λογιστικής στο Α.ΤΕΙ Σερρών.
Τα ενδιαφέροντα μου είναι η λογοτεχνία, η γυμναστική, η ζωγραφική και τα τελευταία τρία χρόνια είμαι μέλος της φιλανθρωπικής οργάνωσης Action aid. Σκοπός της συμμετοχής μου στις φετινές εκλογές είναι ως τοπική σύμβουλος της Νεοχωρούδας μαζί με την αμέριστη στήριξή σας να μπορέσουμε να συμβάλλουμε στην ανέλιξη και πρόοδο της τοπικής κοινότητας στην οποία κατοικούμε και συνάμα στον διευρυμένο πλέον δήμο μας.
Θα μπορέσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στα τηλέφωνα 2310788164 και 6979634536.
Εκλογικό κέντρο :Λ. Δημοκρατίας & Κομνηνών γωνία
E-mail: melina.tsoulfa@gmail.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top