Αρ. Πρωτ. 12705/08.03.2011

Προς Υπουργό:
- Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων
Σημαντικές καθυστερήσεις, πλήθος προβλημάτων και αισθήματα αγανάκτησης επικρατούν στους πολίτες του Δήμου Ωραιοκάστρου, αναφορικά με τις υπηρεσίες των ΕΛΤΑ στην περιοχή. Ο Δήμος διαθέτει ένα ταχυδρομικό κατάστημα, το οποίο εξυπηρετεί χιλιάδες κατοίκους, με συνέπεια οι δυσλειτουργίες που παρουσιάζονται να είναι σημαντικές. Στην ίδια περιοχή εγκαινιάστηκε το 2005 από την τότε Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας το Αυτοματοποιημένο Κέντρο Διαλογής των ΕΛΤΑ, το οποίο καλύπτει τις ανάγκες ταχυδρομικής εξυπηρέτησης ολόκληρης της Βόρειας Ελλάδας. Εντούτοις τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι του Ωραιοκάστρου σε καθημερινή βάση είναι πολυάριθμα και εύλογα προκαλούν τη δυσαρέσκειά τους.
Ληγμένοι λογαριασμοί και ειδοποιητήρια από δημόσιες υπηρεσίες, σημαντικά έγγραφα που καθυστερούν δραματικά, επιστολές που ποτέ δεν έφτασαν στον προορισμό τους, συνθέτουν την εικόνα των υπηρεσιών των ΕΛΤΑ στην περιοχή. Το υπάρχον προσωπικό δεν αρκεί για να καλύψει τις ανάγκες ενός δήμου, που με τη διοικητική μεταρρύθμιση διευρύνθηκε ακόμη περισσότερο με την προσθήκη των πρώην Δήμων Καλλιθέας και Μυγδονίας. Η κατάσταση διάλυσης εξοργίζει τους κατοίκους, οι οποίοι απαιτούν άμεση ενίσχυση του προσωπικού και αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών.
Κατόπιν τούτων, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
- Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί η ηγεσία του αρμόδιου Υπουργείου, έτσι ώστε οι κάτοικοι του Δήμου Ωραιοκάστρου να εξυπηρετούνται άμεσα από το τοπικό κατάστημα των ΕΛΤΑ και να εκλείψουν οι δυσλειτουργίες και τα προβλήματα που παρατηρούνται έως τώρα;
- Προτίθεται το αρμόδιο Υπουργείο, να προβεί στην ενίσχυση του συγκεκριμένου υποκαταστήματος με το αναγκαίο προσωπικό και με τι χρονοδιάγραμμα;

1 σχόλια:

  1. Τα ΕΛΤΑ σε απάντηση ηλεκτρονικού μου μηνύματος στις 12/11/2010, απαντούν μέσω της περιφερειακής διεύθυνσης τους στις 23/12/2010 πως "από τον έλεγχο της κανονικότητας της επίδοσης των ταχ.αντικειμένων από τον διανομέα που εξυπηρετεί την περιοχή σας, δεν προέκυψαν κάποια στοιχεία που να υποδηλώνουν καθυστερήσεις στην επίδοση τους." Και συνεχίζει η απάντηση " από επικοινωνία που είχαμε με άλλους κατοίκους της περιοχής και σε σχετικά ερωτήματα που τους θέσαμε, κανείς δεν εξέφρασε παράπονα για την ποιότητα της ταχυδρομικής τους εξυπηρέτησης και ούτε υπήρξαν παρόμοιες καταγγελίες-διαμαρτυρίες που να αναδεικνύουν πρόβλημα διανομής".

    Το δούλεμα πέφτει σύννεφο απαντάω εγώ, στην επιστολή που μου έστειλαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
Top