Αποφάσισα να στηρίξω τον Γιώργο Παπακωνσταντίνου διότι η ευγένεια , η πραότητα και η ήρεμη δύναμη που τον διακρίνουν είναι στοιχεία που με εκφράζουν. Πιστεύω ότι ο συνδυασμός μας Δύναμη Δημιουργίας - Νέα Πρόταση εκπροσωπεί το νέο και το ριζοσπαστικό στην αυτοδιοίκηση όπως το επιθυμούν πλέον οι πολίτες.

Σας καλώ να μας στηρίξετε στην προσπάθειά μας αυτή!

Ευχαριστώ

Αθανάσιος Μοσχόπουλος                                                                                                                               Υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Μελισσοχωρίου                                                                                              Δύναμη Δημιουργίας – Νέα Πρόταση

Σύντομο Βιογραφικό του Αθανάσιου Μοσχόπουλου

Γεννήθηκα στο Μανδράκι Σερρών. Τελείωσα το Γ΄ Γυμνάσιο και Λύκειο της  Θεσσαλονίκης . Η σύζυγός μου είναι η Αννέτα   Ντότση  που είναι από το Μελισσοχώρι και έχουμε  μια κόρη τη Δήμητρα 12 ετών.

Είμαι ανώτερος Απόστρατος   Αξιωματικός  του Μηχανικού  Στρατού Ξηράς.

Από τις πολύ σημαντικές στιγμές της καριέρας μου , είναι όταν εκπροσώπησα τη χώρα μου στο Αφγανιστάν ως Διοικητής Επιχειρησιακού  Λόχου και για την προσφορά μου παρασημοφορήθηκα.

Είμαι  Πτυχιούχος Εργοδηγός Τοπογράφος.

Είμαι από  τα ιδρυτικά στελέχη της πρωτοβουλίας  κατοίκων του Μελισσοχωρίου που διενήργησε με επιτυχία δημοψήφισμα προκειμένου να ενσωματωθεί το Μελισσοχώρι στο Δήμο Ωραιοκάστρου.

Το 1995 ίδρυσα την  Ακαδημία Ποδοσφαίρου του Μέγα Αλέξανδρου  Μελισσοχωρίου , στην οποία έχω και την ιδιότητα του προπονητή.

Είμαι μέλος του Δ.Σ του συλλόγου  γονέων και κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου του Μελισσοχωρίου.

Εκλέχθηκα  από 1/1/2011 Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας του Μελισσοχωρίου με την παράταξη του Νίκου Μπάτου.


Είμαι  Διευθυντής  του μη  κερδοσκοπικού Ιδρύματος «Χαράλαμπου Παπέ».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top