Του Φωκίωνα Φουντουκίδη
Το αστυνομικό δελτίο και οι αστήρικτες συκοφαντίες αποσύρθηκαν 
Πως στήθηκε η δήθεν συμμετοχή μου σε ανύπαρκτη "πυραμίδα"
Θα μου πείτε ότι όλοι δηλώνουν αθώοι. Και είναι μέχρι να αποδειχθεί το αντίθετο. Δεν έχει γίνει καμία δίκη. Όμως η συκοφαντία μένει για πάντα. Το αστυνομικό δελτίο, το οποίο αποσύρθηκε, ήταν παραπλανητικό και συκοφαντικό και μου προκάλεσε μεγάλη συκοφαντία και ηθική βλάβη.
Τα όσα αναφέρει για την εταιρία LYONESS,  ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΟΥΝ γιατί εγώ είμαι ένα απλό μέλος, κάτοχος μιας  εκπτωτικής κάρτας, ένα από τα 120 χιλιάδες μέλη σε όλη την Ελλάδα κι 4 εκατομμύρια παγκοσμίως.
Eγώ δεν είμαι στη διοίκηση, ούτε εργάζομαι  σε αυτήν ούτε την εκπροσωπώ. Τηλεφωνείστε  στα γραφεία της εταιρίας  που βρίσκεται στην Περαία Θεσσαλονίκης (2392021103) να ρωτήσετε εάν έχω καμία σχέση με την εταιρία.
 Το αστυνομικό δελτίο έγραφε ότι η εταιρία είχε δράση σε Μυτιλήνη και Μέγαρα, όπoυ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ, ενώ στο Βόλο έχω να πάω 10 χρόνια!
Το δελτίο τύπου, όμως, αναφέρει και το όνομα μου, οπότε βγάζει κανείς  το συμπέρασμα ότι πήγα και εγώ εκεί, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΑ. Το αστυνομικό δελτίο έπρεπε να αναφέρει γιατί ακριβώς με κατηγορεί ο μηνυτής εμένα προσωπικά  και όχι να αφήνεται παραπλανητικά να εννοείται πως ότι αφορά την εταιρία  να αφορά και εμένα.
Στις περιοχές αυτές, εμπορικοί εκπρόσωποι της εταιρίας εκπτώσεων  LYONESS πρότειναν σε καταστήματα να γίνουν συμβεβλημένες εταιρίες πληρώνοντας τον αντίστοιχο εξοπλισμό αξίας 2.000 ευρώ ώστε τα απλά μέλη της εταιρίας καταναλωτών (120.000 στην Ελλάδα, 4,5 εκ. σε όλο τον κόσμο) να πηγαίνουν να κάνουν αγορές από αυτές τις επιχειρήσεις κερδίζοντας την ανάλογη έκπτωση.  
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΕΣ  ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΣ, ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΑΤΑΙΡΙΑ LYONESS ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΑΠΛΑ ΜΕΛΗ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. Και να θέλει κάποιος δεν μπορεί να  δώσει χρήματα σε άλλο μέλος. Εμένα δεν μου έχει δώσει ποτέ κανένας ούτε ένα ευρώ, γιατί δεν υπάρχει  τέτοια δυνατότητα. Πολύ δε περισσότερο επιχειρηματίες ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ, σε περιοχές που δεν έχω πάει ποτέ.
Οι επιχειρήσεις αυτές, όμως, δεν είχαν την πελατεία που περίμεναν (Μιλάμε για 20 επιχειρήσεις δυσαρεστημένες που δεν είχαν την πελατεία που περίμεναν ενώ υπάρχουν άλλες  2.500 περίπου επιχειρήσεις  στην Ελλάδα που είναι ευχαριστημένες και συνεχίζουν να είναι συμβεβλημένες και να δίνουν εκπτώσεις εδώ και 5 χρόνια. Μπείτε στην ιστοσελίδα www.lyoness.gr  να δείτε τις επιχειρήσεις θα βρείτε πολύ γνωστές και μεγάλες επιχειρήσεις στις οποίες μπορείτε να κάνετε αγορές παίρνοντας εκπτώσεις τώρα την ώρα που μιλάμε)
 Ζητούν τα χρήματα τους πίσω από την εταιρία οι 20 αυτές επιχειρήσεις (συνολικά ζητούν 80.000 ευρώ όλες μαζί) γιατί δεν είχαν την πελατεία που ανέμεναν και κατηγορούν την εταιρία  ότι τους ξεγέλασε ότι θα έχουν πελάτες , πιστεύουν ότι τους εξαπάτησε. Δικαίωμα τους, μακάρι να πάρουν τα χρήματα τους πίσω από την εταιρία και να βγουν από το να είναι συμβεβλημένες.
Εγώ όμως τι σχέση έχω με αυτό;
Δεν τους γνωρίζω, δεν μου έδωσαν ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ, πως υπάρχει απάτη όταν δεν κερδίζεις τίποτε.

Τι συνέβη λοιπόν:
Ενας, και μόνο ένας, που έχει διαφορά 2.000 ευρώ με την εταιρία, έκανε μήνυση την εταιρία ζητώντας τα χρήματα του πίσω και μακάρι να τα πάρει, μήνυσε και άλλα τρία απλά μέλη για να «δέσει» τη μήνυση (ότι «ξεγελάστηκε») ύστερα από συμβουλή του δικηγόρου του: Έναν φίλο του που του μίλησε πρώτος θετικά για την εταιρία εκπτώσεων, εμένα που με επισκέφθηκε να με ρωτήσει πως τα πάει η δική μου συμβεβλημένη επιχείρηση (εκτυπώσεις-φωτοτυπίες) .  Η δική μου επιχείρηση είναι συμβεβλημένη εδώ και 5 χρόνια και έρχονται πελάτες μέλη, κάτοχοι της κάρτας LYONESS και κάνουν αγορές-εκτυπώσεις και παίρνουν την έκπτωση τους. Αυτά τα χρόνια δεν δημιουργήθηκε κανένα πρόβλημα και ήταν όλοι ευχαριστημένοι.
Εξήγησα πως λειτουργεί και συνεργάζεται η μικρή επιχείρηση εκτυπώσεων με την εταιρία εκπτωτικών καρτών.
Μήνυσε ακόμη ένα άτομο που επίσης τον ρώτησε και του μίλησε θετικά για τη εταιρία εκπτώσεων. Πιστεύει ότι συμβάλλαμε και εμείς στην «παραπλάνηση» του. Αυτό είναι κάτι που θα αποδειχθεί στα δικαστήρια, όταν εκδικαστεί η μήνυση,  εμείς δεν του είπαμε τίποτε περισσότερο από την εμπειρία μας.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:
Ο μηνυτής πουθενά δεν αναφέρει ότι μας έδωσε χρήματα, επαναλαμβάνω, δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα, από την εταιρία ζητά τα χρήματα του, τα 2.000 ευρώ, όχι από εμένα.
Και όμως στο αστυνομικό δελτίο, που ευτυχώς απεσύρθη, αναφερόταν αρχικά το όνομα μου, με μπέρδευε με την εταιρία χωρίς να αναφέρει το όνομα της και έδινε την εντύπωση πως για ότι κατηγορείτο η «ανώνυμη» εταιρία  είχα ευθύνη και εγώ!
Εάν ένας εμπορικός συνεργάτης της εταιρίας πήγε στα Μέγαρα όπου δεν έχω πατήσει ποτέ στη ζωή μου, και συνέβαλε μια επιχείρηση εγώ τι ευθύνη μπορώ να έχω; Μήπως είμαι διευθυντής της εταιρίας και δεν το ξέρω;
Στο τέλος έγραφε ότι  οι παθόντες έδωσαν συνολικά 80.000 ευρώ, λες και τα έδωσαν σε εμένα! Δεν είναι παραπλανητικό και συκοφαντικό; Κανείς  δεν με κατηγορεί ότι πήρα χρήματα, ούτε πήγα ποτέ στις περιοχές όπου οι επιχειρηματίες είναι δυσαρεστημένοι. Αυτά αφορούν την εταιρία όχι εμένα
 Δεν είναι δυνατόν αστυνομικό δελτίο να αφήνει να εννοείται τέτοια  συκοφαντική ανακρίβεια.

ΝΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ:
δεν έχει γίνει καμία δίκη, δεν έχω απολογηθεί, δεν έχουν εξεταστεί μάρτυρες μου. Έχουν καταθέσει μόνο οι δυσαρεστημένοι επιχειρηματικοί συνεργάτες της εταιρίας!
Γιατί η αστυνομία προκατέλαβε τις δικαστικές αρχές και έδωσε στη δημοσιότητα το κείμενο και το όνομα μου (μόνο το δικό μου από τα απλά μέλη)  όταν έχω το τεκμήριο της αθωότητας ως τη δίκη;
Τι θα γίνει εάν αθωωθώ; Ποιος θα μου ξαναδώσει πίσω τη χαμένη υπόληψη, ποιός θα πάρει πίσω τη συκοφαντία και την ηθική βλάβη που θα έχω υποστεί στα 2-3 χρόνια μέχρι να γίνει η δίκη; Γιατί δεν περίμεναν να γίνει η δίκη;
Ένα ακόμη πολύ σημαντικό ερώτημα:
Γιατί η αστυνομία στο πρόωρο δελτίο τύπου είχε αναφέρει ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΟΝΟΜΑ, από τα τρία απλά μέλη που έχουν μηνυθεί με την ίδια ακριβώς κατηγορία;
Επειδή ήμουν υποψήφιος με πολιτικό κόμμα στις τελευταίες  εκλογές πίστευαν ότι έπρεπε να δοθεί στη δημοσιότητα για να πληγεί το συγκεκριμένο κόμμα;
Άλλη σημαντική «λεπτομέρεια»:
Επίσης το δελτίο δεν ανέφερε πουθενά το όνομα της εταιρίας!
Μια εταιρία με 4,5 εκατομμύρια μέλη, με παρουσία σε 45 χώρες, με 1.000 διοικητικούς υπαλλήλους, απέφυγε να αναφέρει το όνομα της, μια εταιρία την οποία κατηγορεί για «πυραμίδα», που φέρεται ότι πήρε από 20 άτομα 80.000 ευρώ (ποσό ασήμαντο για μια τόσο μεγάλη εταιρία)  και προτίμησε να δημοσιοποιήσει το δικό μου όνομα, ενός απλού μέλους που για το μόνο που με κατηγορεί ο μηνυτής είναι ότι παραπλανήθηκε από τις εκτιμήσεις μου για τη συνεργασία της συμβεβλημένης επιχείρησης μου με την εταιρία εκπτώσεων!

Γιατί δεν ανέφερε το όνομα της πολύ μεγάλης, πολυεθνικής σε 45 χώρες, εταιρίας εκπτώσεων LYONESS και ανέφερε απλά “πυραμίδα»; Μήπως  γιατί η εταιρία είναι μεγάλη, έχει 10 χρόνια λειτουργίας, είναι  γνωστή, σοβαρή για να είναι πυραμίδα, είχε δυνατότητα άμεσης νομικής αντίδρασης, έχει διεθνείς πιστοποιήσεις ISO και TUV συνεργάζεται με παγκόσμιους κολοσσούς και δεν θα έδενε η είδηση  «με τον υποψήφιο κόμματος μέλος σε πυραμίδα»;

Η εταιρία εκπτώσεων LYONESS, είναι μια πολύ μεγάλη και γνωστή εταιρία,  συνεργάζεται με 60.000 επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, μερικές από τις οποίες παγκόσμια γνωστοί κολοσσοί του εμπορίου: Μακ Ντόναλτς στη Γερμανία, η μεγαλύτερη αλυσίδα του Κόσμου WORLD MARKT στις ΗΠΑ, η Microsoft, e-bay, lidl στην Αυστρία, Praktiker σε πολλές χώρες στην Ευρώπη και πολλές ακόμη γνωστότατες αλυσίδες, (στην Ελλάδα ΑΒ Βασιλόπουλος, Τζάμπο, Κωτσόβολος κλπ.) οι οποίες δίνουν εκπτώσεις στους πελάτες τους όσους δείξουν την εκπτωτική κάρτα (σε μερικές αλυσίδες γίνεται προαγορά κουπονιών. Πχ. ΑΒ, Κωτσόβολος κλπ.). Αυτή τη στιγμή που μιλάμε μπορείτε να κάνετε αγορές με την εκπτωτική κάρτα σε μία από αυτές τις επιχειρήσεις. 

Η LYONESS την ώρα που μιλάμε λειτουργεί κανονικότατα, είναι νόμιμη εταιρία. Σκεφθείτε απλά: Ολες αυτές  οι μεγάλες αλυσίδες τόσο στην Ελλάδα όσο και οι κολοσσοί στο εξωτερικό έχουν υπογράψει  μαζί της συμβόλαια συνεργασίας μαζί της. Για να γίνει αυτό οι δικηγόροι αυτών των πολύ μεγάλων εταιριών την έχουν κάνει νομικά την εταιρία φύλλο και φτερό. Λέτε αυτοί οι κολοσσοί να συνεργάζονταν με μια εταιρία «πυραμίδα»; Λέτε να διακινδύνευαν τη φήμη τους εάν η LYONESS δεν ήταν απόλυτα αξιόπιστη και απόλυτα νόμιμη;
Να γιατί στο δελτίο της η αστυνομία δεν ανέφερε το όνομα της εταιρίας. Πως θα έδενε το ότι «υποψήφιος κόμματος είναι μέλος σε «πυραμίδα» χωρίς πυραμίδα;
Επίσης οι υπόλοιποι μηνυόμενοι δεν έχουν πάρει ακόμη καμία ειδοποίηση ότι έχουν μηνυθεί! Μόνο εγώ πήρα. Γιατί τόση βιασύνη με εμένα. Μήπως γιατί έχουμε εκλογές;

Υπάρχουν δημοσιεύματα στον τύπο που αναφέρουν ότι υπάρχουν  εντολές να βγουν στο φως, προεκλογικά,  σκάνδαλα για να φανεί ότι διώκεται η διαφθορά. Συμφωνώ απόλυτα να γίνεται έλεγχος, να διωχθεί η διαφθορά και να τιμωρούνται οι ένοχοι, ΠΡΟΣΟΧΗ όμως ΜΗ ΚΑΨΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΘΩΟ στην προσπάθεια να δημοσιοποιούνται σκάνδαλα και «σκάνδαλα».
 Αφήστε τη δικαιοσύνη να κρίνει.


Ευχαριστώ Φωκίων Φουντουκίδης

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top