Δήλωση Πέτρου Αταμιάν, Υποψήφιου Δημάρχου Ωραιοκάστρου:

«Τα τελευταία 24ωρα με μεγάλη θλίψη διαπιστώνω ότι διακινείται μέσω του viber εναντίον μου, εναντίον της οικογένειάς μου, των παιδιών μου και της συζύγου μου κακοήθεις συκοφαντίες με σκοπό να με πλήξουν. Δυστυχώς, μη έχοντας άλλο τρόπο αντιμετώπισης των άθλιων αυτών πράξεων, καταφεύγω σε μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση κατά παντός υπευθύνου, καθώς διακινείται ηχητικό αρχείο, στο οποίο αναφέρονται ασύστολα ψεύδη για τη θρησκευτική μου υπόσταση εμού και της οικογένειάς μου.

Δηλώνω απερίφραστα και κατηγορηματικά ότι θα προχωρήσω στην ίδια διαδικασία της μήνυσης σε οποιονδήποτε διακινεί ή αναπαράγει το σχετικό συκοφαντικό ηχητικό αρχείο, με σκοπό να πλήξει εμένα τον ίδιο και την οικογένειά μου.

Αυτές οι αήθεις και κατευθυνόμενες ύπουλες πολιτικές επιθέσεις, δεν θα πλήξουν την υποψηφιότητά μου ως Δήμαρχο Ωραιοκάστρου».



 


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top