Συνδημότες και Συνδημότισσες


Ευχαριστώ, μέσα από την καρδιά μου, όλους όσους με εμπιστεύτηκαν και με στήριξαν . Δύναμη μου η τιμή που μου κάνετε.
Επέλεξα τον δύσκολο δρόμο της διατήρησης των αρχών μου αντίθετος με καθεστωτικές νοοτροπίες και εξυπηρέτησης προσωπικών στρατηγικών.
Η Κοινωνία Πολιτών όπου ήμουν υποψήφιος τις Δημοτικές εκλογές 2010 ήταν για μένα η μόνη ελπίδα για την ανατροπή των κατεστημένων στον νέο Δήμο Ωραιοκάστρου. Ήταν και είναι απέναντι σε ξεπερασμένες νοοτροπίες οι οποίες με στοιχεία <<πολιτικαντισμού>> κατάφερναν να διατηρούν την εξουσία χωρίς να παράγουν έργο για την κοινωνία .
Πηγαίνουμε στην πρώτη εφαρμογή του Καλλικράτη με συσσωρευμένα χρέη σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία και με πολλές υποχρεώσεις στα ανεπτυγμένα δίκτυα << πελατειακών υποδομών>>. Στη μεγαλύτερη διοικητική μεταρρύθμιση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης τα ηνία του νέου δήμου θα είναι σε χέρια αποτυχημένων διοικήσεων. Χρειάζεται η ενεργός συμμετοχή όλων των πολιτών για να περιφρουρήσουμε την πρόοδο του τόπου.
Σ’ αυτή την προσπάθεια , η συμμετοχή μου είναι δεδομένη.
Το χρωστάμε στον τόπο, το οφείλουμε στην νέα γενιά.


Θανάσης Καρύδης

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top