Δήλωση υποψηφιότητας της Αφροδίτης Τσίπα - Τομπάζη
Είμαι κάτοικος Ωραιοκάστρου από το 1985, σύζυγος του Τομπάζη Κωνσταντίνου και μητέρα δύο παιδιών του Βασίλη και της Κικής. Βιώνω τα καθημερινά προβλήματα του Ωραιοκάστρου, την απαξίωση από την δημοτική αρχή, την ανευθυνότητα και την ανυπαρξία έργου. Θέλω ν' αγωνιστώ δίπλα σε ανθρώπους που μπορούν να προσφέρουν,άξιους, ικανούς και ηθικούς. Θέλω να προσφέρω με όλες μου τις δυνάμεις στην επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε καθημερινά στον Δήμο μας. Ήμουν και θα είμαι στο πλευρό του Αστέριου Γαβότση, του επιστήμονα, του ηθικού, του τίμιου και ικανού. Μόνο με ανθρώπους που έχουν αυτά τα στοιχεία μπορεί αυτός ο τόπος να αναπτυχθεί και να ανθίσει. Δηλώνω την υποψηφιότητά μου ως τοπική δημοτική σύμβουλος Ωραιοκάστρου με την παράταξη "ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΕ ΟΡΑΜΑ" γιατί εμείς "ΜΠΟΡΟΥΜΕ".

Αφροδίτη Τσίπα-Τομπάζη
Δημότης Ωραιοκάστρου

Δημοτική Ενότητα Ωραιοκάστρου

Δήλωση υποψηφιότητας του ΓιάννηΔιαμαντίδη
Μετά από ώριμη σκέψη επέλεξα με υπευθυνότητα να συμβαδίσω στο πλευρό του Αστέριου Γαβότση για ένα Ωραιόκαστρο, που θα μπορέσει να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στο νομό Θεσσαλονίκης. Μέσω της «Πολιτείας με Όραμα» υπόσχομαι να κάνω κι εγώ το δικό μου αγώνα, για ένα καλύτερο μέλλον με ποιότητα ζωής για τον τόπο μας. Να γίνει επιτέλους το Ωραιόκαστρο ο τόπος που μας αξίζει !

Γιάννης Διαμαντίδης
Δημότης Ωραιοκάστρου
Δημοτική Ενότητα Ωραιοκάστρου

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top